星期日, 9月 24, 2006

呢個星期過得好快

呢個星期過得好快,仲係每日敷藥,好似每日都冇咗半日咁,一來一回,加埋食飯,咁就一晝.之後,又會同四家姐行街,有一日就見下Kathy,又或者走去圖書館睇書,計劃一下泰國行程.畀個泰國政變嚇一嚇,搞到成日要搵旅行社問東問西.好彩好似平息咗,咁先安心d去玩下咋.


差不多每日去敷藥之後,都會去對面間強記美食屋茶餐廳食嘢.d阿姐見得我多都認得我,但係都唔會有乜著數畀我架,好似星期四帶Kathy去食Lunch,飲凍檸賓都係要加$5!


講真,我唔係貪佢有乜嘢好食定係佢開口埋口叫靚女,人地唔知以為我因為佢好味先日日去,其實我只不過因為呢間茶餐廳的廚師唔會加好多嘢一齊煮,反而係煮熟就食得果種,唔似得d懶有研究烹調方式的餐廳又要落東落西去煮一大輪,我就係怕有d "invisible"既野落左我會敏感.如果個廚師知道咗,唔會唔會好失望...哈.


不過呢間茶餐廳的炒粉麵飯都ok(不過我好多都唔食得...),價錢好大眾化,所以好多比較粗豪的人去食野....(包括我在內),不過最怕就係d煙味!


果度有個新黎的阿姐,一時又話我似佢以前的同學,一時又問我係讀書定係做緊野,點解咁得閒日日落去茶餐廳.哈哈,我真係想講笑話:我係你老闆派黎的臥底...你信唔信呀?!


我就話:我無業架!


佢當然唔信啦.不過佢就講:你咁靚女,去做酒樓都得啦,點會冇野做呀....-_-真係唔知好嬲定好笑!

1 則留言:

匿名 說...

個姐仔咩心態呢,靚女可以去酒樓做??
可能好快好番呢,仲有去泰國小心D啦!