星期二, 9月 19, 2006

新朋友

人大了,有時候唔係好想識太多朋友.因為自問很幸運的我,好朋友多的是(喂...咁自大?)


有時候覺得識人好易,交朋友就唔係咁易,維繫朋友關係更難.其實以我咁懶的性格,有幾個知心朋友已經好好彩啦.


不過幸好我所結識的朋友都對我好好,好關心我.就算我幾咁懶,冇成日聯絡,一聯絡就滔滔不絕.


因為咁懶的關係,就畀個藉口自己:幾個知心朋友就夠啦.有時間就用黎維繫朋友關係啦.真係唔想主動交新朋友.


不過,開始寫blog,開始睇朋友的blog,開始見到朋友的朋友在朋友的blog中留言.發覺原來經常引證"物以類聚"或者"近朱者赤"(唔係近豬者...-_-)的道理.再而會唔會惺惺相惜(唔係猩猩呀...6_^!)就要睇下會唔會有機會交流啦.


噚日認識的新朋友,行姐同小音符都係Kathy的好朋友,因為成日睇到Kathy blog 裏面提及的人,有時真係有d想見一見佢的朋友.哈...就好似Kathy都去探Mabel的Hompy一樣.不知不覺,好似我都同紅魔鬼,Dick Dick相識咁.


雖然噚晚唱K的活動,唱歌多過說話,但係從選歌都可以知其一二...嘩...周杰倫呀...嘩...范曉萱呀...嘩...呢首好呀...嘩...八十年代的金曲呀...咦~~~...七十年代金曲呀....所以佢地走咗啦....


大家都唱得好高興呀...不過我同Berry都係要學多d新歌啦...哈哈...我都唔可以成日左克勤,右巨基,前燕姿,後杰倫咁架...


因為Kathy的離港,認識到佢的新朋友.真係一個好特別相識,你話係咪?引見之後,自己就飛走喎....


6_<~~~ 唔.....嗚嗚.....


下年年頭去馬來西亞,唔知係一個奢望,定係夢想呢...一切都好似太遙遠咁.原來,當失去工作的時候,承諾都變得奢侈.

7 則留言:

匿名 說...

其實dick dick同紅魔鬼都有黎探你架,不過無出聲吽咋,有時傾計佢地都有提你,問係咪同丹丹呀!
咁開心,諗定下年去邊啦,本來都有同珮兒講過不如一齊去旅行,但係講吓講下都無左件事,依家仔仔又病要行開去玩都難左。

Dunkey6_6 說...

睇下可唔可以plan個旅行啦.我地都可以一齊搵個地方去架.不過呢一刻,我就唔可以講乜野.希望下個月就可以明確d啦.

匿名 說...

去泰國要小心D喎,唔好走失呀!

匿名 說...

BoBo講得0岩!!雖然冇留言.但我有時都會上你個blog睇睇.我自己個blog就停0左.不過想聯絡就留言0係bobo個blog度啦.我都會睇到0架!!!
dick dick 上

小黑炭 說...

係呀,其實真是好開心,可以和我的好好好朋友一齊玩.丹丹,行姐及小音符都係人生裏不同時間出現的好朋友,大家能聚首一堂,真係好難得呀.因為時間的關係,所以我地都好唔捨得咁離開K房........

丹丹,去Thailand各方面都要小心呀,要更加小心身體,唔好貪玩,慢慢行,慢慢玩...

Dunkey6_6 說...

多謝你地關心同留言呀,好開心你地又返黎睇我個blog,不過我星期二要去泰國,又會有幾日唔可以寫野同睇你地的blog啦.

身體方面...我應該可以應付啦.

den den 說...

丹丹,好高興認識您呀!! 我係Kathy's blog都見到間唔鍾提到你, 所以我成日都lur佢約你出黎玩...