星期二, 9月 26, 2006

泰國之旅 - 第一日 (後記)

第一日 Ocean World + Big C


7:00 機場集合
人物: 三家姐連同阿圖+瑩瑩,大家姐,四家姐,我同樺爾
三家姐同瑩瑩都唔舒服,所以好"mun"先嚟到. 搞到大家都好心急


10:30 當地時間慢一個鐘,落機都仲係好早.去兌換咗泰銖,都唔知夠唔夠用添...


11:00 去的士候車處,我地要咗兩架的士返酒店,一架三家姐一家人,另一架就係大家姐四家姐,我同樺爾.每架車都會有一張黃色的出租咭寫好目的地,但係三家姐一家人的果個司機搶埋我地的出租咭,樺爾就問返三家姐攞佢手中的另一張咭,畀司機搞咗一搞,三家姐又連佢手執的地址都畀咗樺爾.因為三家姐唔知我地酒店的地址,個司機好似扮唔知目的地既地址,車咗三家姐佢地去第二度,之後仲想問佢攞多d錢.後尾樺爾又畀多咗50B畀佢地添...當地司機有好多都好呃錢.


我地就一早返咗酒店,等咗半個幾鐘,手機又打唔出,只可以用SMS通訊,但係來來回回,就算我地畀返個地址三家姐,都幫唔到佢,都唔明當地的司機咁多地方唔識點出嚟行!


6_@ ==> Very Bad impression!!

11:45 Check in Swissotel Nai Lerk Park Hotel, ai...當地人好似唔知乜叫Swissotel,因為酒店改咗名,當地人只係知泰文拼音.不過呢間酒店的服務都幾好,服務員的英文水平同態度都好好.不過就一日執幾次房,都唔知點解咁密.


12:00 就快落雨咁,都係留咗嚮酒店食Buffet,呢一餐比想象中好,750B per person, 唔包drink, 7個人,4980B.Lunch嚟講都算貴啦.


14:30 第一站,Siam Station

嚮香港車費的收費方式,通常都係用年歲做指標,但係當地好多都用高度做指標,> 90 cm 的瑩瑩都要計一人的價錢.因為瑩瑩嚮香港成日畀人問佢幾多歲,去到泰國,佢打頭第一句就係"I'm 4 years old!"


Siam Center, Siam Paragon, Siam Square 等等 都係當地的大型百貨商場. Siam Paragon就好Grand,尊賣超貴價品牌.但係估唔到d Shop 的Display 都幾靚,唔似得香港d shop 得個名冇乜Theme,真係好似入咗Virtual World 咁,幾有Cyber feel.當然,我都只會Window Shopping 啦.



花咗每人500B買套票入去Siam Ocean World,為就係入去睇下海洋生物,上吓玻璃船睇魚魚,鯊魚咁.呢個號稱全亞洲數一數二大的海洋水族館,如果有心去都唔好坐玻璃船,隻船行一圈就係咁多啦,又冇乜有用的講解!一艘船八個人,同我地一齊仲有個鬼佬,猛同樺爾講佢自己出海捉鯊魚.唉....坐咗都唔覺得學咗野.


不過同小朋友去,有時睇下呢d水族館都無妨既,話哂有d魚魚睇下咁啦.至少可以睇到鯊魚瞓覺,睇到成個頭咁大條的Butterfly fish, 腳長長的Giant spider Crab (大家姐成日講:應該都會好好味!真係畀佢笑死!)


呢個水族館有一個成十幾尺深的大水池,d魚超級大,仲有一塊斜向下的玻璃窗,企入去就好以自己身處水底一樣.呢個設計真係一流.D Butterfly fish好鍾意游向人個頭度,隔住玻璃都幾得意架.


呢度用咗兩個鐘左右.


17:30 返酒店,點知落雨,其實可能大家都想留返嚮酒店,但係大家都唔敢講...


19:00再出返去Big C 晚飯,唔知點解,無啦啦入咗去日式拉麵快餐店,價錢平,味道一般,份量好似下午茶.兩個男士睇怕都係要買d杯麵啦.


20:00 Big C Supermarket


好多野買,但係冇時間揀,揀咗幾件衫仔畀幾個姪女,兒甥女之後,當然唔可以錯過內衣部啦...6_~


我地仲買咗兩箱冬蔭功麵添.yeah!

沒有留言: