星期一, 9月 11, 2006

Tamama

好耐之前有一次同瑩瑩一齊去玩具舖睇到軍曹,佢只係識得Keroro,原來仲有一個叫Tamama,一個叫Karara之類....


不過我通通都唔鍾意.唔鍾意!唔鍾意!一萬個唔鍾意!


尤其係Tamama!!


只要佢唔好留咁耐,我可以忍受.佢唔打電話就返屋企,我都算,佢話走又唔走,又唔打電話....我都忍.


今次畀佢睇到屋企好混亂,佢就到處執拾...搜索...查獲.好了,我被逮捕了....


佢搞唔清,呢個已經唔係佢話嚟就嚟,話走唔走的地方.佢所以為要負的清潔責任,已經一早唔關佢事.佢打理,就算佢出於幾好心地,我都反而會怪佢多管閒事.


佢唔會明,就算佢幫我洗埋個洗手盤,就算佢同我掃地.佢只會令我反感.


因為好多都唔夾,我唔發作,只係我忍得,但係我都要搵地方發洩....


我尊誠去買好d的餸菜,煮畀佢食,但係佢就打咗底先返屋企,又話要增肥,又話我蒸魚太老,湯太清,菜唔夠"lum",蕃茄唔夠多油,又話要放多d鹽...口口聲聲話唔好食唔健康的嘢架...佢已經冇咗正常的味覺,但係我已經刻意加多少少鹽...都係失敗.


第二日仲情願去食老麥的麥樂雞,又唔打電話講聲,等我煮咗佢份,又唔駛食咁款啦.畀佢玩死...佢唔見我煮,佢又會話我地食埋哂d唔健康的嘢,佢返屋,我又冇理由唔煮埋佢果份,好似刻薄家婆咁.真係好屈!!!


佢都好免為其難咁再試食,我冇洗多菜,佢就只係食菜!我為佢準備的豬手,佢只係食咗一件,佢真係好畀面架啦.雞翼就佢唔食仲好,我食多幾隻啦.


就算我為佢放多咗鹽...我唔落辣,佢就唔合口味....佢都只係會用呢個方法"宣洩主權".何苦呢...如果唔啱,不如早兩日走啦...佢留多一天只會多添我一日的煩惱.


佢只係用自己的角度睇野.因為佢的字典係唔會有"通氣"呢個辭彙.


6_@ 點解,又未走架....

1 則留言:

匿名 說...

做人新抱係艱難架!真係無得幫你!