星期六, 12月 02, 2006

部機好似冇事啦

又等多咗半年,ASUS P5LD2 終於有個新的BIOS出咗,仲連埋之前被廢的On Board Audio Sound Driver 一齊出多個Update,跟手仲畀埋Intel Processor Chipset的update.其實唔update都已經冇事,不過唔知Asus係咪為咗掩飾佢的Product問題,所以死人都拖埋Intel落水,"懶係"叫user一齊update.


當初只怪我唔知ASUS P5LD2 有Deluxe同冇Deluxe版的分別...其實我買咗呢個Version應該係初版,所以先咁多問題.鬼叫我一年都冇砌一次電腦,如果唔係我冇做多d功課,就唔會出事啦.


今次Update之後,希望真係搞掂啦.如果又死機...我殺死佢算啦.


阿Dee你要,我畀部機你啦...

3 則留言:

匿名 說...

我都想買部電腦呀,不過要做LASIK無兩萬,所以要遲D先可以買Lu。

匿名 說...

好呀.. 唔駛買..

希望真係 work 啦..

Dunkey6_6 說...

bobo,買電腦真係幾貴,要三思啦,不過,好多都可以分期...

阿dee,我feel到部機得番啦.