星期日, 12月 17, 2006

Mii

今日(噚日)去咗三家姐朋友屋企同三姐夫慶祝生日,其實係入去玩Wii.


一開始就先嚟做咗自己個樣先,哈哈,要"吹雞"嚟召集人馬,好得意架.

三家姐提議我同樺爾互相做個樣出嚟.


你話似唔似呢?瑩瑩瞓醒一睇就知邊個係樺爾丈丈同丹丹姨姨啦.


因為三家姐個身已經係橙色,所以要捉住我個頭放入個改變按鈕,好多色都用咗啦,所以改咗綠色.


之後玩咗幾個Party game, 打網球,棒球,boxing,仲有冇牙兔添,真係好得意架.

玩到三更半夜,好彩有三家姐的朋友送我地返屋企,先唔駛同樺爾天寒地凍打地鋪咋.

2 則留言:

小黑炭 說...

好似好好玩,你覺得Wii好的定是PS3好玩的,講$就是Wii......講遊戲就好似是PS3,不過PS3暫時得幾集Game....

Dunkey6_6 說...

樺爾話:有錢就買哂啦,想同我地一齊玩就買Wii啦.
(我地等行貨出咗先打算買唔買)
我就覺得Wii個玩法創新d,而且適合我呢個打機白痴.