星期五, 12月 15, 2006

自閉

呢幾日終於都可以抖下啦,唔再出街,幫唔到四家姐,又唔駛避Tamama,可以靜心讀書,打下求職信...


打求職信就好似自我反省,自我檢討咁,到底呢幾年嚟,我做咗乜?其實早幾年的事,我已經好多都唔記得,但係為咗搵返我的過去,睇返以前公司的notes,好多感觸.臨走時已經無法多謝一個人...因為佢仲走先過我.


********


睇到阿Dee個Blog寫的202事件,本來想回應,但係又怕自己言詞過度偏激,都係唔留言啦.


以前讀書,讀到中六中七,都係人讀你又讀,有得讀就讀,因為咁樣行的路會最清楚,總之讀到大學先算.
但係點解要讀咁多科目,點解要讀果d內容?點解要讀識果d內容先叫識果科?點解個Syllabus要咁轉?邊個定立Out Syl?


我乜都冇諗,由細到大都係填鴨式.


基本的知識,冇法子叫人思考.


細個有冇試過問1+1點解要等如2? 我到依家都好想問...


現在經常反對用方填鴨式教學,一尾講改革,又話要活動教學,又話要小班教學,又話三改四,四改三,又話通識...以前點解又冇問題?功課多就係壓力?

如果唔想出聲的學生,你想叫佢開金口都幾難.用上所謂的活動教學,要佢多講多做,唔多出聲都唔代表就唔識思考...好唔著數.又話要減少考試壓力,但係又要升班準則,唔知點評分先叫合理. (我最討厭TAS!)


其實用乜方式教育都好啦,你點改,都改唔到學習的心態同風氣.


我做學生的時候,只係知唔讀書,會畀媽媽鬧,形成負面的學習心態,如果媽媽用獎勵的方式氹你讀書,讀書就成為交易的條件.要拿乜Grade,咁就有乜乜,慾望達不到,反叛的心理又作祟....


我想,問題的重心其實反而是"如何消除學習的障礙",從心理上的積極性,及提昇基本的知識水平.接觸多方面的資訊,從而了解自我需求.沒有自我需求,更不必談思維方向.


只不過,其實到底讀書為乜?因為要做個有用的人?

定係要"好好用功讀書,將來賺多多的錢,買大大的房子"呢?

買大大的房子又為咗乜?

呢排成日入圖書館,發覺其實好多人都好鍾意睇書.而我只係有目的咁去睇書.
不過都發覺其實我對電腦書的興趣特別濃厚,如果當初,我唔讀中六中七,一早都去咗讀電腦,
可以早兩年唔駛對住d唔想讀的科目.只不過,要到幾時先去蕪存菁,認定目標,知道自己真係想點呢?
我好似都未搵到答案.


如果我自小就喜歡讀書,我可能唔會將讀書當一件苦差.讀書肥佬,九成都係因為唔想讀書同懶散.


如果有興趣讀都讀唔識,(好似我依家咁...)呢個就係基本知識水平的問題,可唔可以返番以前再讀過書呢?


問題係,如果自幼就有興趣讀書,讀識書,識讀書,咁又會唔會識獨立思考呢?


書,讀到邊個階段先叫通識?我通通都唔識!


(我想做<<連城決>>的狄雲...唔想做丁典,好想練好"神照經"的內功.唔知幾時先可以打通任督二脈呢?)

沒有留言: