星期五, 12月 08, 2006

今朝好開心

雖然噚晚好攰,打Email又夜咗瞓,今朝又早起身,不過今朝一開電腦收到一封Email,真係令我好開心!! 6_^


唔知你會唔會嚟"睇我"呢?不過就先打呢個留言歡迎你啦!


歡迎!!歡迎!!


我又要去銅鑼灣啦....希望生意滔滔!好客常來顧!


唔知今日會唔會有貴賓嚟探我呢?唔買都可以嚟睇吓架.歡迎!!歡迎!!(會唔會反而嚇走哂呢??)

2 則留言:

匿名 說...

好耐無上黎,一次要睇幾日的日記.
係咪kathy返黎呀?所以你咁開心呢?

Dunkey6_6 說...

Kathy 可能會返香港呀,但係,仲有兩件事令我好開心呀.

1. 收到一封令我好開心的Email
2. 見到一個好朋友