星期五, 12月 08, 2006

多謝光臨

今日又頂替四家姐做part-time sales.本來都冇準備叫自己的朋友過嚟探我,不過Berry早幾日搵過我,所以同佢講咗啱啱大執位.佢都會過嚟探我.


2:00p.m.返到去銅鑼灣,我係第三間舖頭開舖.跟四家姐的指示,抺窗,覆睇同熟讀價錢,一搞就已經3:00p.m.


坐嚮到冇嘢做,溫下書.唸下好唔好為四家姐做個Inventory System.同四家姐做咗個爆炸Label.又過一個鐘啦.


好悶....咁落去,就算有客都畀我個死樣趕走啦...


好彩呢個時候Berry嚟探我.佢又帶咗好香的puff畀我做下午茶.好開心呀!


之後傾吓計,試吓衫,佢揀咗五個item,一條連身冷裙,一件可拆毛毛邊的有帽毛冷背心,一條至潮短褲,仲有頸巾,仲有一件黑色花邊長上衫...佢全部都好喜歡.不過,朋友上頭都要提一提,買的時候,可能會好鍾意,但係到返到屋企,會攞出嚟著的機會就要自己考慮啦.我都唔好意思要朋友大出血.所以Berry就先揀咗連身冷裙同冷背心先.Berry話下次再嚟買其他貨品添...真係好耐都好感激佢.


多d睇唔同人著衫,我依家知道乜嘢叫做唔同人會適合或者喜歡唔同類型的衫,四家姐,Berry揀的幾件都係你的favourite呀!唔通你地的style係近d既?


哈哈,今日Berry仲帶咗一樣好靚,好好的嘢畀我:聖誕樹玻璃貼,多謝你哦...好有聖誕節氣氛呀!!貼落塊鏡好"省鏡"wao...好靚,好搶眼呀...不過後尾我地放咗左上角,因為當眼d,搶眼d.好靚...好鍾意,好鍾意...


謝謝你!多謝光臨!

1 則留言:

匿名 說...

真係要多謝Berry,佢送俾我的聖誕樹好靚,好有氣氛呀!我好鍾意呢!