星期二, 12月 05, 2006

I'm still alive!

相信四家姐係最快轉setting的新張舖頭!呢兩日同四家姐大執位,執咗兩日,終於可以開番舖啦.希望佢咁樣坐會舒服d,客人又睇得舒服d啦.財源要滾滾來先好呀...


可能係用力過度,腳同膝又痛過,噚晚又失眠.唸吓聽日點同個電鑽搏鬥,唸吓會唔會搞到石膏板爆咗,唸吓會唔會飛鑽咀,唸吓會唔會血肉橫飛...唸吓辭咗工咁耐,話就話係為搞舖頭,好似離開咗好多同事,好似好突然....又唸吓買乜禮物畀羨寧.


亂唸一輪,終於瞓著.之後就發咗個夢:


樺爾同我撘的士去見佢公司同事,唔知點解,只係得羨寧跟我地坐,為咗留位畀Donald,所以我同樺爾都要坐車頭,羨寧就要坐樺爾大脾.


開開吓車,去到太子,我發覺我無啦啦落咗車,但係架的士冇停過,都唔知點會落咗車.我為咗追返架的士,我走咗另一條路.都係追唔到.無啦啦就去咗撘"車立",遇到一個印度人媽媽帶住個細路女.我哋就一齊入"車立",睇到我好喜歡的黑玻璃裝修,就睇多兩眼啦,點知睇到玻璃入面冇我自己個人.果對母女都好奇怪.我就問個細路女:"喂你係咪睇到我架?"佢答睇到.我就話,係啦,呢塊玻璃真係好奇怪啦.


走咗一陣,我唔知點解去到樺爾要去的目的地,原來係個沙灘燒烤場.其實我上年去佢的Annual Dinner見過一堆人,唔知邊個打邊個.同咗其中一個講,我認得你個樣...你係John,唔係...Peter...(係夢入面的心唸...定係瞓著的我心唸:咪再亂估啦...)

之後都係見唔返樺爾,忽然望一望,原來另一個爐坐住我的舊同事,舊老細.但係舊老細好似唔係好理我.我就又唸,梗係我寧願辭工同四家姐開舖都唔留嚮公司做,佢嬲咗我啦....


又亂唸之後,見到已經去咗外國的同事添...


見到的事太令我驚惶失措,但係都仲未見到樺爾,搵吓搵吓,我發覺,好似我已經唔嚮人世.


正當慌亂....我醒咗啦,原來樺爾嚮我身邊架...I'm still alive!

沒有留言: