星期一, 10月 09, 2006

廣告時間-花樣奇緣


昨天去看了<花樣奇緣>, 說實話, 我最初睇到預告片時就已經把它歸納為一定不看一類的電影, 到看了內容簡介後我又起了好奇心, 很好奇想看看導演究竟點樣來表達... (很有趣, 如果只看預告或者只看內容簡介任何一樣的話, 都不會引起我的興趣)


在表達手法方面, 意念很新穎, 畫面場面也很悅目, 音樂歌曲十分好聽, 故事發展引人入勝, 真的我的專心程度比看一些荷里活動作片高多了. 看完之後很有一份滿足感, 同時也覺得眼界開闊了, 原來... 電影是可以這樣拍的, 不得不說一句, 導演真是個天才!!


警告: 筆者喜好通常來說比較另類, 讀者如發覺"乃野", 本人概不負責...


P.S.: 發覺原來都幾多人單拖走去睇戲...

5 則留言:

小黑炭 說...

其實之前也想看,只是覺得這一類的電影真是不是太大路,所以都係無睇...加上無時間...

Dunkey6_6 說...

註:Wayi 用咗 Wayitanki account,佢要等我落堂,所以單拖去睇戲唔預我.聽日一於以牙還牙...同四家姐去睇其他戲!

匿名 說...

當大家知道係我的時候, 就唔會有人回應啦... 下次都係唔好爆出來...

Dunkey6_6 說...

咁都得?
我估冇關係架,係咪?

匿名 說...

我都覺得奇怪,你要返學由一點去到九點幾,你仲有精神去上堂?!原來係有人終於貢獻!