星期日, 10月 15, 2006

IPA Lesson 3 + Linux Lesson 2

依家一到星期日,我就好似d中小學生咁,要走去上成日堂.一日要上兩堂兩三個鐘的課程本來都ok,好似仲冇細個成日讀d唔想讀果d堂咁悶.英語老師講書又幽默,電腦堂的野聽少陣又怕自己唔識.


不過,我呢幾日傷風,要上成日真係幾惡頂.不過唔知點解拍咗傷風丸都唔眼瞓呢,真係幾奇.


上咗成日,只係因為太遲食,有d餓到暈...


上埋今堂,IPA的基本功,Vowels + Consonants 發音都學齊啦.理論上,查咗字典就可以讀到個字出嚟啦.


不過th音真係幾難發音. 純正的美式 r 音就仲難學.呀sir話,要學最好就係細個學,玩口水都可以悟出發音的方法架喎... ==> 結論:由細開始就要學玩口水啦.


******************


去學 Linux 七成為學,三成為買Mac mini 啦.因為個課程半賣半送個Mac mini,又話可以一部機,裝windows + Mac + Linux 真係相當吸引.


去上堂呢班人都有八成人係呢個心態報名.可能佢地都係去玩多個去學,本身可能都識識地.


不過,我就係一個新手.所以會好小心睇住"碌屎"學(喂喂,上完IPA,學咗都要畀面用架!! 係notes!!唔係"碌屎")


因為阿sir冇教到一樣野,所以我就落堂去問佢,我的問題: "x 是什麼意思呀?" (好似台灣網站a-kuei.com.tw的阿貴問媽媽某句粗口 wa kao 是什麼意思呀?"咁....)


因為我上次又問佢同類的問題,但係考起咗阿sir,阿sir就講咗句:"你D問題都幾特別下喎..."(唔駛用呢招啦,呢招只係用嚟buy time架...)


不過算啦,佢都叫做答咗我,不過我就係唔知佢的答案堅唔堅啫...

1 則留言:

匿名 說...

今次D consonant好難記呀,其實我已經唔記得哂Lu,今次要好好温書先得啦!