星期三, 10月 25, 2006

番唱

今晚有李克勤上勁歌,又唱咗一d舊歌,果首關正傑的"殘夢"都係我以前的favourite!唱得真係好啦.但係古巨基版"喝采",同克勤版"喝采"都係唔夠陳百強原唱咁好.


克勤就唱自己寫d歌特別投入架,好似<<情非首爾>>同<<婚前的女人>>,即使d歌詞....佢寫都好過林x!


果首新歌<<天水圍城>>無論個曲譜同歌詞都唔夾佢唱,又唔好聽,就算佢搵個韓國豎琴高手黎演奏都無補於事.唔知佢係咪夾"演奏廳"夾到矇咗.失望!走火入魔!有音質,冇"音功".


唔係"一輪咀"唱就啱佢唱架嘛...清唱一堆冇音調變化的字把鬼麼...


圍住了刻薄?! [講乜呀...@-@]

人擠逼中便容易退步 [真正的逆思維....]

要見步行步 無車票又怎去覓去路 [唔望你有上文下理,單睇一句都唔知講乜!!]


天水圍唔衰都畀佢寫衰! 克勤真係要小心揀歌架...咪下下玩花巧,唔記得自己唱得正,唔駛靠綽頭.


早排睇電視見到古巨基番唱以前d經典歌.(一開聲就走音...玩現場都係克勤好d)睇古巨基唱就知佢鍾意邊首歌,因為好似唱佢自己鍾意的歌會投入d,同盡情d咁.好似呢首 叫"明天還要繼續"(譚詠麟原唱),都幾好聽架!都係向雪懷d詞好多多聲.打畀四家姐聽:


明天仍要繼續 (TVB電視劇"他來自江湖"主題曲) - 譚詠麟 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
曲:盧東尼 | 詞:向雪懷

沒有去試過 怎知它錯 就算我錯了 亦必須繼續
痛苦時有眼淚去中和 沒有去愛過 怎知它美
沒有你愛我 問怎可脫俗 那管它世界未原諒我
多奢侈的夢 一朝醒覺時盡變空 [呢句唔"老黎"...唔關事架]
你看我時沒有淚容 愁懷懸在半空
明天縱多苦痛 命運繼續來
一點不放鬆 明天冷風送 面上有熱情(未動我熱仍自我)
仍流過


古巨基版好聽好...............多 !!!

4 則留言:

匿名 說...

真係好啱聽!

匿名 說...

不過"天水圍城"好似有特別意意,只不過我get唔到!

匿名 說...

想番睇古巨基唱呢首就可以去以下Link睇下,不過仲有其他歌架囉..
http://www.youtube.com/watch?v=Hh4IT5tCg18&search=%E5%8F%A4%E5%B7%A8%E5%9F%BA%20LEOKU%20KUKUIKEI%20%E5%9F%BA%E4%BB%94

Dunkey6_6 說...

嘩呢個都幾好睇喎.
http://www.youtube.com/watch?v=7JbeVv_1B4g&search=%E5%8F%A4%E5%B7%A8%E5%9F%BA

古巨基 - 日語自遊行