星期二, 10月 10, 2006

穿Prada的惡魔

好耐冇睇戲,因為四家姐請我就畀面去睇下睇啦,多謝家姐!!!


呢套戲個故事本身就好簡單,不過就好多名牌衫褲鞋勁晒冷,對於我呢個冇Fashion認知的人,睇咗都係過眼雲煙.


不過唔知點解,四家姐同我都會睇睇下眼濕濕,我就中間無啦啦有d想喊,佢就尾聲先嚟感觸!!奇哉...


或者無業的人睇呢套戲會喊呱....莫非無工做,無得買靚衫....無可能...有工做都買唔起果d衫啦.


對於我,只可以得出一個好無聊的結論,就係:去搵工之前要裝身!

2 則留言:

小黑炭 說...

睇到眼濕濕,係咪有心事?睇笑片都會哭?

匿名 說...

我睇"花樣奇緣"都滴左好幾次.