星期二, 10月 24, 2006

改名

因為好多嘢都幫唔到四家姐,改名呢d嘢就可以大家畀d input,我始終都係喜歡樺爾幫手改的果個名.不過四家姐仲想諗多幾個揀下,我已經搞盡腦汁,都唔知邊個叫做好名.


不過四家姐就喜歡我提意的window display, 咁都有d嘢叫做做過啦.


做生意真係好難.

7 則留言:

匿名 說...

恭喜四家姐呀! (上次見面都冇點介紹,就跟阿丹叫啦! 唔介意呀嘛?)祝妳生意興隆。唔知我o地去有冇discount呢?

阿丹,都唔洗太心急搵工呀! 因都差唔多到年尾,d人好少係依個時候走呀! 等埋年尾花紅呀嘛! 明年1月左右就會多d post呀! so, 隨緣吧! 此外,四家姐新舖開張都有好多o野要攪,又要入貨,裝修同promotion呀! 你就幫o下佢手,又可當做一份part-time過日神呀!

匿名 說...

最後係邊度呀?同埋叫咩名呢?恭喜哂喎,可以自己創業,生意興隆,揾多D!
珮兒你又有一齊睇鋪?

匿名 說...

最後係邊度呀?同埋叫咩名呢?恭喜哂喎,可以自己創業,生意興隆,揾多D!
珮兒你又有一齊睇鋪?

匿名 說...

珮兒,
謝謝!叫得我四家姐咁梗係有discount啦,自己人黎架麻!^0^

bobo,
謝謝!響銅鑼灣Red Mall到開呀,不過唔會賣Mickey 的服裝:P
珮兒冇同我地一齊睇舖,佢指的上次應該係丹丹結婚的果次囉..

Dunkey6_6 說...

哈哈,多謝各位鼎力支持.......我個Blog!!

匿名 說...

估唔到最後會去左香港區,無米奇野咁要狗狗野啦,哈哈哈!
加油呀,比心機啦"姨姨"<----咁係咪多D折呢??嘻嘻嘻!

匿名 說...

姨娚女好似唔及細妹親喎..
講笑咋,只要你地黎幫襯就實有Discount^0^