星期一, 2月 05, 2007

唔衰得

上個星期一見咗一份工之後,就埋首苦學去做一個入職測試,除咗星期五再見多一份工,成個星期都冇去見其他工啦.


傻架咩,又唔係請硬你,咁都去做呢個測試?同四家姐講,佢仲問係咪搵人笨寫完又唔畀銀果種?哈...你話呢?


我就反而覺得咁樣測試幾好,無錯好似係怪怪地咁,不過總好過來個即時死亡測驗咁九死一生.僱主一方面又可以容易揀選合意人選,唔需要單憑三言兩語就去決定咁"冒險",應徵者又可以知道工作性質,正好可以測試下自己的能力,不過,我如果我有份工,又點會有咁多時間去接受測試呀.


而事實上,呢次的測試,因為我本身未接觸過果個IDE (即係開發環境呀),所以要求遲d交功課,好在對方的態度好好,唔知係咪見我5:xxam交課,所以放我一馬呢?雖然遲咗三日,總算收貨.


聽日要第二次接見啦,今次不成功,便成.... 總知唔衰得架啦.


但係總係有點兒那個....云云...有點忐忑...

2 則留言:

匿名 說...

比心機,一定得!

Dunkey6_6 說...

多謝你呀...