星期二, 2月 27, 2007

瑩語錄

呢幾日同瑩瑩見得最多,畀佢的說話笑死:

瑩語錄(一)

"我好想daddy,mommy生個哥哥家姐畀我"
(6_6: 生唔到哥哥家姐畀你架喎,只可以生到細佬妹咋喎)
"我唔食飯咪得囉!"
(G_G:咁你唔食飯咪會死囉?)
"講下笑咋!"


瑩語錄(二)
年廿九:
"我返屋企瞓覺啦,我要發個好夢,你地今晚都要發個好夢喎"
(咁你想發個乜嘢夢呀?)
我要夢見同Daddy,mommy同丹丹姨姨,樺爾丈丈一齊...
年三十:
(6_= :我噚晚發咗個噩夢,我夢見樺爾丈丈垂死....) [都係瑩瑩,我好夢發唔好,仲發埋d咁既夢添,仲發夢新老細唔畀我報course學嘢...呢個應該都係Mabel"過料"畀我喇....]
(6_^:瑩瑩你噚晚發咗乜嘢夢呀?)
我夢見同Daddy,mommy同丹丹姨姨,樺爾丈丈一齊...
(G_G:我都想控制到發乜夢...-_-BB都冇句真...)


瑩語錄(三)
年初二:
我真係好唔捨得你呀...樺爾丈丈同丹丹姨姨....,你地同我一齊入我屋企啦...
(6_^:我都好想架...不過唔可以呀)
我初九唔駛返學呀,我問准mommy先,睇下可唔可以買個生日蛋糕畀你,同你一齊慶祝生日呀?
(6_<~:太感動啦....)

沒有留言: