星期六, 2月 10, 2007

天堂?地獄?

以前V記archive咗有關"豬肉檯"的記憶又再重現.


500呎單位,有成50-60人排排坐,5呎的檯要坐三個人,走廊行人chi check咁轉,空氣超悶熱(連我都覺得).


好多人都要傾project,所以好嘈,headphone唔少得.


最搞鬼,聽到某某的對話:我要落XX樓地獄(唔通有更地獄的地獄?!! -_- ...)


...以為自己做好心理準備,但係原來當堂嚇唬.


坐咗成日齋睇Document,但係冇人同我做Briefing,連應該做邊part都唔知.睇到5:00p.m.終於睇到有份叫做Briefing的物體,點知一個同事路過見到,竟然問我邊到搵嚟架?!另一個就話,唔駛睇呢D架.(佢終於同我講,可以裝乜Tools做嘢.但係己經係~5:15pm)唔知係咪收得工所以先有時間理我.


聽講今日有嘢要launch,所以冇人得閒理我 6_<~


咁啱,夜晚有Annual Dinner,本來以為唔駛去,點知話班到位可以去喎,咁就無啦啦跟大隊去啦.


第一日返工就有餐食,咁大個女都未見過呢種場面.就算點都總算見識過.

4 則留言:

小黑炭 說...

Although the working environment is seem quite worse, I guess you can learn a lot in the company. Because you can learn a new technology Weblogic ar ma. It seem using J2EE to work with, so that you can know Java after doing the project. How about your colleagues? Are they nice?

匿名 說...

第一日唔緊要啦,有無好似剛剛出來做野feel呀!
出來見面又有好多野講LU!

Dunkey6_6 說...

My colleagues? There are so many new faces, I didn't talk much except lunch time with them.

Dunkey6_6 說...

唔似啦,人地成日問我做開乜就真...