星期四, 2月 08, 2007

我會做好呢份工

"我會做好呢份工"


朋友傳來的:....哈,好正呀...



曾特首角逐連任

搵左「我會做好呢份工!」做競選口號

如果換轉其他行業或者其他人

應該會咁講:



地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」

氣功師:「我會發好呢次功!」

八達通公司:「我會整好八達通!」

天文台:「我會測好呢個風!」

整容醫生:「我會隆好呢個胸!」

鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」

廚師:「我會爆好呢碟蔥!」

麻將腳:「我會碰好呢隻東!」



xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」



果然係一個好口號!

3 則留言:

匿名 說...

好攪笑喎!幾時又會聽到你講呢句呢?
仲有,想幾時gathering呢?

Dunkey6_6 說...

gathering?你地想幾時丫?你地話事啦.

小黑炭 說...

haa..funny