星期二, 2月 27, 2007

Happy Birthday to me!

今年我只係得一個生日,因為唐曆西曆都係同一日呀.


今朝一早到晚收到唔少電話,SMS,MSN...多謝你地的祝福.


雯雯,多謝你唱"生日蛋糕"畀我聽,希望你快d好返啦.


今晚突然之間想到....


如果我有九十歲,已經過咗三分一.
如果我得六十歲,我仲有半條人命.
我冇死神的眼睛,只知生活要盡興.
唔需要活得精彩,只但求無愧無憾.


所以.....


今日同樺爾去旺角買多一部NDSL...好嘢...可以大合奏啦...00036 "大合奏兄弟"好好玩架.


哈...我今日自己買咗生日禮物畀自己...之前好想買的DVD終於都買咗....好滿足!

4 則留言:

匿名 說...

生日快樂呀,希望你鐘意D禮物。

Dunkey6_6 說...

係呀...好多謝你地呀...不過我真係唔捨得用添...

小黑炭 說...

I know that you are quite busy recently. Add oil ar.....

Dunkey6_6 說...

Thank you all!