星期三, 2月 14, 2007

情人節

其實我都唔係好重視呢個"節日",但係唔知點解,呢幾年會成日為身邊的人緊張佢地的感情世界.甚至覺得自己好八卦.


今日MSN同個舊同事傾咗一陣,上年已經聽講佢會同女朋友拉埋天窗,一年過去啦,都係聽唔到佢有好消息.又到咗好機會啦....唔知你今年會唔會把握機會呢?


呢排見到好多新同事...即使未同佢地熟落,就已經好想為我的好姊妹們打聽下邊個似係冇拍拖的好人,不過怕羞的我.似乎好難做月老.


講到太遠啦,其實有機會認識唔同的人已經算一種緣份,希望大家都會珍惜身邊相交相知過的人.可能,身邊的"他"或"她"已經早就出現.


祝大家生活愉快!

6 則留言:

小黑炭 說...

其實我都係咁覺得,我好希望人人有拖拍.他們要努力加油呀

小黑炭 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

我有個情人啦,毎日口係屋企等我返去,哈哈哈!

匿名 說...

新年快樂,恭喜發財,身體健康,心想事成,工作順利,豬籠入水!

匿名 說...

唔記得同”姨姨”講,生意興隆,身壯力健,客人源源不絶。

匿名 說...

bobo,
謝謝你呀,我都祝你青春常駐,身體健康!