星期日, 2月 25, 2007

新春如意

今年好似係最忙的一個新年.由年廿九忙到年初八.


年廿九
年廿九入咗元朗同三家姐一家人一齊行元朗花市,之後一齊食糖水.同瑩瑩行花市好多趣事.


年三十
真正的團年,所有人都一齊玩,相聚.


年初一
同阿Dee四家姐唱K,好耐都冇同四家姐一齊"玩"啦...希望以後又可以多d一齊就好啦...
之後去拜年,同壽星小朋友慶祝...真係好可愛,佢自己唱"Happy Birthday to Me"架....
之後再去大家姐屋企,提早團拜.多謝大家姐的生日"大禮"...咁我年年都有大利是囉?


年初二
一家人又見面,今日唱K,Uno Spin,君君寫"大吉大利",好叻叻啦.


年初三:
休息一天


年初四:
開工得個吉


年初五:
好彩有開工利是,如果唔係...哼...睇下我地開d乜工畀你....


年初六:
今日做咗孤兒仔+阿嬸...搞到遲大到,生日會都只係得一個鐘頭!唔...我都唔係咁想慶祝生日囉....其實目的都係想見下朋友啫.


年初七:
舊同事團拜,雖然人少少,但係都好開心呀....希望所有人健健康康啦.

晚,又係生日會,但係時間多好多!多謝你地呀....有大豐收的感覺!
....聽君一席話,勝做十年工...我應該好好調節自己的處事方式.
仲傾未夠架...不如去camp啦.


年初八:
Pre-生日會,呢個小鬼,英文講得快而準,仲教雯雯唱生日歌時一齊用手指指住我...哈哈...超級開心!!!!!

1 則留言:

匿名 說...

一次過寫左咁多,哈哈哈!
我就話係壞學生無得上堂,你又點會呢!
依家毎次見面,一係唔傾,一傾就傾好耐,不過真係好開心!都好架,去camp傾到幾時都得!