星期三, 10月 05, 2005

有冇邊個儲緊啦?








今日見到蘋果日報先記起上次去7-11買嘢唔記得要買夠廿蚊...我諗一定有唔少人又狂儲Disney系列啦.其實之前見到都有 d 心郁郁想儲吓...不過呢,就係知道自己唔會為咗儲齊就係咁買,所以,如果有人話我知要我幫吓手,我都會盡吓人士咁架.我自己呢...就都係算把啦.

系 列 人 物
a. 彼 思 主 角
小 衝 、 小 麗 、 巴 斯 光 年 、 胡 迪 、 毛 毛 、 超 能 先 生 、 超 勁 先 生 、 彈 弓 女 俠 、 大 眼 仔 、 積 仔
b. 公 主
奧 羅 拉 、 貝 兒 、 艾 莉 奧 、 仙 蒂 、 茉 莉 、 白 雪 公 主
c. 7 個 小 矮 人
開 心 、 糊 塗 、 怕 醜 、 博 士 、 生 氣 、 乞 嗤 、 渴 睡
d. 經 典
小 飛 俠 、 大 寶 、 瑪 麗 亞 、 小 叮 噹
e. 小 熊 維 尼 及 朋 友
跳 跳 虎 、 伊 唷 、 小 熊 維 尼 、 豬 仔
f. 動 畫
辛 巴 、 彭 彭 、 妮 露 、 史 迪 仔 、 丁 滿
g. 6 大 主 角
唐 老 鴨 、 黛 絲 、 米 奇 、 米 妮 、 高 飛 、 布 魯 托

2 則留言:

匿名 說...

i have two sets ar......yeah.....haha

Dunkey6_6 說...

嘩!!!!!!!!勁!