星期日, 10月 16, 2005

Mabel 加油呀!!

知道Mabel 要考五級綱琴,我都好"鄧"佢緊張,因為畢竟係一把年紀啦,一齊同自己考同一個試的人年紀相差一大截.不過試想吓自己細個考試的時候係冇辦法扮唔緊張,個心仲成日"撲撲跳"添,但係大個咗就可以控制到緊張的情緒,所以雖然背負著"老餅"之名,心理始終都有一定壓力,但係其實都可能有好處既,或者個考官可能都畀下面,手鬆d過關呱?哈...我似乎太心存僥倖添,Mabel,靠自己的實力家嘛!希望你順順利利過關啦!

用得唔好嘥,我就Paste返Mabel 個Blog 的留言啦:
雖然唔知點考,但係我諗你定d 嚟一定可以過關既,練多d去增強信心啦.
Mabel, 等我嚟做你啦啦隊啦~~~
"惡魔惡魔努力,天使天使加油"... (出自十幾年前無線播過的"仙魔大戰"卡通片...)
Mabel 可能在滴汗 O_O!

1 則留言:

匿名 說...

thank you ar....tara....i am very nervous ar...
i am scare because i know even i play good at home, there will be um.......at least 30% discount of my performance. u know last month, i have a mock exam, wah.......so bad ar......i have to play three pieces, but i can't complete one ar.....just because i am so so so so nervous.
i want to be relax on that day, but only i hope i don't know can i do this.
thanks