星期三, 10月 19, 2005

第一百零一篇Blog

嘩~咁數落去唔係辦法,下一篇都係用過個好 d 的名啦.今日要分享一個故事:

從前有個人,日日都等自己老公嚟接佢,佢先收工返屋企,一齊食晚飯.一有時間就會煮吓餸,間唔中仲滾吓湯.而老公就會襯有時間就上網捉棋吓,又或者打吓機,睇吓電視等食飯.好多時,屋企冇乜好食,出吓去食吓晚飯都係常事.
點知有一日,呢個人心血來潮諗住返屋企先,煮好飯等老公返屋企畀個驚喜佢.不過今日食完晏之後個人一直都Wing Wing 地,所有的想法都冇法子實行.仲要等佢老公嚟接佢添.呢個人,平時返屋企唔係咁喜歡撘小巴,但係今日想唔撘都唔得喇,撘完之後發覺仲暈過之前,仲好似有d發冷,於是乎返到屋企就第一時間撻落床.唔...冇法子啦,本來想好的菜式都冇得煮啦.
個老公沖完涼都未見佢入去廚房煮嘢食,就好擔心話不如等佢煮公仔麵啦.之後過左半個鐘,呢個人見咁耐都未有得食就好擔心佢老公連煮公仔麵都唔記得咗點煮啦.於是乎又忍唔住爬起身睇吓佢老公搞乜鬼啦.入到去廚房,嘩~搞乜鬼飯又煲好咗,啱啱嚮度洗緊菜,奇道:乜唔係煮公仔麵咩?咁企理,仲井井有條添,比起自己仲有過之而無不及.洗菜只係欠少少速度啫.哈,咁佢就好放心返出去睇電視等食.嘿嘿...今日輪都輪到你嘆返吓啦.
過多半個鐘,有得食喇,咁值得記念的日子,當然要影吓相相啦.今日真係豐富,有節瓜唐生菜湯 with 咸蛋,碟生滾豬肉仲用咗四五葉唐生菜伴碟,都幾有心機整架!本來諗住分兩日食的肉,一次過煮埋,啱哂呢個已經好耐冇食肉的"前食肉獸"口味!加埋佢媽媽整好的酸瓜真係相當"豐富"(6_-...不過呢碟就...總是開不了口讓她知道)
言歸正傳,呢一餐真係食得百般滋味.就算飯硬咗少少,就算湯是因為加了咸蛋再加鹽而鹹了少許,仍然食得津津有味.雖然肉是不夠"淋",但又點難到"食肉獸"呢~ (G_G! : Bear~ 仲嫌三嫌四~)
呢個人想一想,完來等食的滋味係咁好既......以前嚮老家竟然當係"老奉"咁,今日爾應知!
呢個人仲貪得無厭,連碗都要佢老公洗喎,畀佢做一日皇帝真係洗死人!

6 則留言:

匿名 說...

大慘事!!
俺的名菜"鹽燒鴨太子煮野菜豚肉漬"竟被寫成了"節瓜唐生菜湯 with 咸蛋"...
唉, 真係夏蟲也為我唔抵, 唔抵是昨晚的料理!

匿名 說...

丹丹,你地結緍四個月都有特別晚飯,咁半年。。。一年。。。二年。。。。。會係點呢?!。。。哈哈,我今次用中文打呀,”口力”女嗎? 
不過唔知點打”口力” >.<

Dunkey6_6 說...

叻叻啦...個"口"+個"力"之唔係rks 啦.
k 者交叉也.
s 是一彎一鈎
再試吓啦.

匿名 說...

"rks"...我只出到個"另" 唔知點解有D字同事教左我,我唔可以打出來,好似"口左"字,係咪"rkm",但我打"rkm"會無呢個字架?奇怪?

Dunkey6_6 說...

正確d講,某D字會有相同的輸入碼,好似rks可以係"另"和"叻",咁你就要打rks2,又好似"有"同"冇"咁,都係kb,你可唔可以打個"冇"字呢?留意吓見唔見到有個選擇列出現?"有冇個"倉半"或"倉全"出現呢?可唔可以揀到字?我估你唔會有得揀都唔知呱?應該係有其他問題呱....
可能性二:你的OS仲係唔係Windows ME?如果冇估錯,你同我哋的輸入版唔同,你的版本是舊的,可以Upgrade到"新倉頡"試一試.

匿名 說...

我嚮科大 library 有時都有哩個問題.. 要用速成至可以打倒 d 叻字呀,冇字呀咁..

睇黎 d "非典型倉頡" 有 d 問題..

究竟而家有幾多隻"新倉頡"呢?