星期三, 10月 26, 2005

Mabel Blog 留言一則

見到你提及我,真係好開心,好開心,想即刻回應你....我都覺得自從開Blog之後,我同你比以前講多咗好多嘢,Close咗.而且真係好似同你對話咁.見到面又好似盡在不言中....唔知你會唔會覺得,其實同你哋一齊見面,我唔係好識講嘢,但係我就可以打好多字,嚮Blog度反而多咗話題添.

我好想話你知,雖然我同你好耐冇見,但係我一d都唔覺得生疏,有時同人日日見都唔Close,同你就算成年冇見,見返面都係勁開心.如果有時間,我真係想一對一咁同你哋每一個咁傾計,只不過我太懶啦,有時間,請主動找我..謝謝.

我諗結婚當日因為所有"行程"都排得好密,我就好似一舊雲咁...真係冇時間去唔捨得.

其實我見到Kathy就嚟要嫁,我都感受到你呢種感覺....老土都想講句....我都想感受吓,不如你幫幫我丫.

2 則留言:

匿名 說...

哈哈,有kathy咪得羅,佢要結婚,真係開心啦,佢結婚,妳可以感受下唔捨得的感覺,我比唔到你啦,等我要有排,可能等唔到添.
係喎,咁kathy嫁左之後,會留在香港or 外国?

Dunkey6_6 說...

你知我點諗就得啦...我唔想逼你畀我感受,我只係好希望有呢一日...唔該,著緊少少可唔可以?

佢會定居馬來西亞呀......
唔好意思...Kathy你唔會怪我事先張揚呱?