星期一, 10月 31, 2005

Happy Birthday to 雯雯

今日早咗返屋企,因為Earma又返嚟,好彩我噚日有買餸,如果唔係又對佢個仔唔好咁...我比Earma早返,樺爾開會要遲d返,我就落定米洗定菜啦,噚日買的唐蒿新鮮係新鮮,但係就好似好苦咁,我加咗糖,希望可以令佢好味d啦,唔知會係點的味呢.煮到出嚟,好彩樺爾及時趕到.其實唐蒿真係唔多好食 6_@ ! 哈,但係Earma竟然大力支持,人的口味真係...我依家真係明白點解好難食的食肆都可以企得住.不過佢就再講咗句,"好田(甜)呀!苦都唔怕,健康就好吃啦!" 唉...原來係咁.
今日輪都輪到我洗碗啦,平時樺爾洗,今日佢就笑住口咁,留返個機會畀我做個"乖新抱"....鳴...媽媽~~~唔掣呀~~佢蝦我呀!


今日係雯雯生日,我就打電話同雯雯講生日快樂啦.

雯雯同我講:"我頭先過去呀"... 我: "6_? ?????哦..係呀?" (R頭,好勉強咁回應佢,佢應該係去佢嫲嫲到呱)
雯雯:我有個呢個呀~~~~ 我: "6_? 吓?????"
(雯雯同瑩瑩都係咁架,以為對住電話講嘢等如可以見到咁,鬼見到你拎緊乜咩?二家姐就解說雯雯拎住個Hello Kitty 蛋糕的透明膠圍邊)哦~,明啦.


我就問返佢,同佢話:"你有冇油顏色呀?" 雯雯又好似聽唔到咁:"....本書xxx" (佢講緊乜呀...唔通係我撞聾既?)
雯雯都冇氣同我講啦:"媽媽,我唔同丹丹姨姨講啦,我去瞓覺啦"...
雯雯都唔耐煩啦...唔想同我呢個牛頭唔答馬嘴的姨姨講嘢啦...鳴...


忽然雯雯又拎起電話,心想:"咦?唔通仲想同我講乜?"
雯雯就話:"我好掛住舅父呀...我好想同舅父仔上去上面玩呀,我好想同舅父仔落樓下玩呀"
乜嘢係上面呀?好彩二家姐又解說:"上面"就係向上面行一段路的公園.


(雯雯以為我可以遞個電話畀阿Dee,因為佢都搞唔清我同阿Dee已經唔係一齊住啦.因為成日都一齊嚮媽媽度聚會.佢咁講,我唯有將佢呢一份思念轉告阿Dee啦.之後又打電話提四家姐,又同阿Dee講返)


今日終於同Iris 傾過佢媽媽的病情,知d又唔知d,乜都幫唔到手,不過你媽媽好番d,見你心情好番d就安心啦.希望你媽媽可以早日康復啦!

沒有留言: