星期日, 10月 23, 2005

The Sound of Music

講起發夢,又諗起一個月前發夢,夢見 Berry 同我去睇 Musical,可能因為佢約我去睇"The Sound of Music"啦,我就發夢同佢一齊去到一個地方...又係City U?! 六樓,有工作人員指示,叫我哋去好似酒店房間咁既休息室,唔知係唔係叫我哋換衫,要盛裝出席.我入到房,又發覺冇水喎,走出去就唔知點解,又要排隊去廁所...(又嚟?!)咁就又有工作人員指示我哋上一層去廁所.之後我哋返入去個場館,去坐山頂位,呢~就好似d貴族咁去果d高人一等的雅坐度睇戲囉...
啱啱星期五同Berry一齊去睇"The Sound of Music",當然我哋唔駛盛裝出席,又唔會有貴賓式招待啦,但係要被分流上一層去廁所又確係有喎,我哋當然係坐山頂位啦,不過就唔係果d高人一等的雅坐,但係我哋坐得好正中,睇得好清楚,Berry你個妹的朋友都揀得幾好丫.至於呢個番版"The Sound of Music",我就要做一個"國王的新衣的小孩"喇....
讚的就有人物造型好神似(除了舉辦兒童合唱圑的 Max 發脹咗之外),場景雖然簡單,亦有些華麗的燈飾作佈景,(好想知d燈飾用真火還是插電的,燭光會閃爍的,如果是真的,咁熄咗幾支爉燭要點補鍋?),佈置轉變瞬速,節奏亦算明快,只係中段加插新編的樂曲明顯是現代作品,與原曲格格不入,尾段更加草草了事,連"Climb every mountain"都唔見佢地做出呢,個 mountain 一直都係個背景,佢哋只係嚮修道院"Climb every steps...",個 Ruff 仲一吓就發現咗特普一家...節奏太快.但係之前又加插個 Max 同個未婚妻唱歌...
聽吓就知點解,因為佢哋唱歌仲好過兩個主角!有冇搞錯?!係呀,個女主角只係一首合格,"The Lonely Goatherd"佢就唱得好,難怪去無線做Show 會唱呢首, Do Re Mi 係首本名曲反而唱得唔好 6_0,其他只係屬一般,我仲好記得 Julia Andrews 去特普家時唱果首"My Favourite Things"唱得好狂好勁添,不過呢套老番就改咗歌的出場次序,無呢一段.咁都係 OK 既.冇理由唱重覆的歌丫嘛.要數最失色的就係個男主角,我哋坐得咁遠當然"鶯"有魅力的人我哋都感受唔到,靠就靠佢把聲啦,點知 d 音樂都唔算大聲,佢把聲竟然被蓋過了!唔入咪唔再講,把聲同牛沒什麼兩樣.乜魅力同牛可以扯上關係嗎?!最不堪就算是"Something Good",呢首同女主角 Maria 定情的一首作品,應該要情深款款先係嘛...."for here you are ~~ standing there loving me~~ whether or not your should~~" 應該好 Sweet 先係...唉.表演一幕唱 "Edelwiss" 係真係失聲,而唔似對祖國好有感情咁失聲,算啦,可能我要求太高啦.
轉移望吓個可愛小女孩都 OK 啦,My favorite 的"Sixteen going on Seventeen"都唔錯,雖然 Lisa 同 Ruff 就冇個涼亭,冇得嚮入面跳舞,又冇雨(嘩,有雨點做呀?),不過就用咗個長櫈代替.
Berry 的 Favourite "So long Farewell"都仲可以...講真,可能因為要搵一個能歌善舞又似原唱者的人比較難,如果唔係,Sister Margaret 的一眾修女都唱得 OK 呀...
可能因為我對呢套戲太多先入為主啦,又或者呢兩個主角真係有d不濟,又或者我都要體諒吓佢哋係現場版.無論如何,其實可以同 Berry 一齊睇呢套"The Sound of Music"真係好開心,我一向都冇乜睇呢類 Musical, 今日終於搵到一套啱睇的戲嘗試過啦.見到個舞台佈置到好似音樂盒咁,離遠睇都幾得意架...(不過唔可以影相,如果唔係,我一定會影幾張同大家分享吓,有個細路閃咗一閃影相,之後都要佢 Delete 返張相添)
最開心其實係謝幕的時候,音樂一路轉,我哋拍著手,節拍又一路轉,成個會場的人都一齊做呢個氣氛真係非常非常正,好好玩架!出到會場望吓主角個樣,影極都係側面,男女主角的長相可想而知啦.
同 Berry 一齊食Mac Donald,又一次引證每一間Mac Donald 的食物同服務係唔同既...我哋仲唔小心試咗佢的服務態度的確唔錯添...hehe...唔小心試架咋...呢頭見到有人唔小心跌咗杯脆薯皇,服務員都換過畀果個人,點知我哋又係,佢哋都係咁換!應該係佢的用個杯裝住的設計有問題啦!!
同 Berry 傾計至講起以前曾經一齊上 PHYS 堂傾計傾起"The Sound of Music",傾咗成堂...(所以Phys又點會好呢... hehe...只怪呢個老師講書 一 d 都唔好聽,連我咁留心的人都唔係好想聽佢講...又唔會走堂)...但係呢,其實 Berry 講呢件事我都遺忘咗 lu...(Berry,希望你唔好介意我記性奇差啦,我寫日記就會記得多d啦.)
之後,我哋又講起 BIO Miss Lai,成日都朱批,"See Me!!", "Explain!" 滿江紅,功課、測驗、考試乜都寫,寫到花哂,連睇返都覺得好恐怖.大家都知佢真係一個好盡責的老師,只不過當時大家都唔受佢呢套教學方式.因為就算你冇答錯答案佢都會寫好多好多字嚮你的功課同加句"See Me!"老實講,我呢生人最怕就係見老師,我實在冇法子理解佢有一次仲寫:"Good, See me!"嘩唔係呀嘛?!聽 Berry 講,呢位老師話佢都賺夠要收山啦.教學界又少一名人才添.
同 Berry 一齊行去演藝學院仲聽佢講以前返早班遇著個癲佬,真係幾驚,希望佢以後都唔會再遇到同類事情發生啦.
自從搬咗屋冇得同你嚮大坑東樓下Loop,唔知點解每一次都好唔拾得你...仲好記得有一次同你Loop的時候,幾乎嚮樓下見哂你屋企人添!傾計真係可以忘記時間架!

5 則留言:

匿名 說...

丹丹,我想比意見。。。。。唔。。可唔可以下次短D。。好似密左DD。。。或者多D分句呀。。。。因為太長。。。。有時令我唔係好想睇完佢。

Dunkey6_6 說...

多謝你提我呀,其實之前四家姐同我講話睇得好辛苦,我都想轉大d字,但係一直都冇時間改.我轉咗個 CSS 啦.
font-size: 9pt;
letter-spacing: 0.1em;
唔知依家好唔好一d呢?
其實我都唔想咁長氣,但係有時可能係職業病,平時冇得出聲,打字仲多過講嘢,講嘢又"一舊舊".打Blog變成發洩的工具,我會試吓精簡d架啦.又講咗咁多嘢添.

匿名 說...

係啦,依家個樣好睇d...

匿名 說...

好D啦,唔會覚得密呀!

Dunkey6_6 說...

唔該.