星期日, 10月 30, 2005

忽然一週

忙忙碌碌又過一週,每星期都等待星期五來臨,想好好休息一會,但又好像從來不會停下來,有時候真的很想可以少些聚會,星期六,日還是忙著Family Day!

星期一 哈好似冇乜事想講


星期二 又詠春了
其實不知還要學多久,還可以學多久...唉,我們太懶了,和Kathy約好星期日要秘密練好呢個"上馬側掌上衝拳對西洋直拳散手對練"先!


星期三 琦琦生日會
和琦琦,阿聰,樺爾一起去了Cafe Trois"慶祝"琦琦生日,所謂慶祝還不是吃吃晚飯,送送禮就是了...其實真正目的反而是Keep in touch...或者,以前錯過了太多相聚的光陰,當然沒可能追回.
講起很多話題,就好像話誰誰生日,我知道過的其實全都記起,但是我又從來不會主動找他們,可能我是一個大懶鬼吧?
本來想叫一件生日蛋糕,可惜全都是有很多芝士的種類,Tiramisu之類的...通通都不合琦琦的口味...真係可惡...唔通普通的蛋糕就不可以在Cafe賣嗎?


星期四 Fairwell Amy
這半年多來,每當下班後,我們一有時間,我們幾個同事就會聚在一起學普通話,Amy就是我們的小老師,我本來不大懂國語拼音,現在亦學會了一點點...只可惜當我還未完全掌握,她就要走了...真的有些捨她不得,我還特地向她推介范逸臣三隻碟的歌,希望她真是會喜歡吧.還想在她Fairwell K 時和她一起唱國語歌,可惜她的新工作實在太忙,OT O 到傻,九點九才出現,十點多就走了!有前途,失時間?!可憐!

同同事Pinky撘的士返屋企諗住快d,點知遇著個唔識路又唔聽指示,又亂行既的士司機!去到I-cable附近仲同我拗係大窩口定荃灣廣場!成大個愉景新城嚮面前先收聲,叫佢去沙咀道橋左轉,又入唔到,好啦,沿青山公道,叫佢去迴旋處,佢就"踏行油"上咗屯門公路!入咗深井口先出返荃灣,因快得慢,用半個鐘先返到屋企!唉!


星期五 四家姐行街買雯雯的生日禮物-顏色+畫冊
回家途中,又想著她...為什麼常常想起四家姐呢?可能為你著急著緊吧.希望你...


星期六 雯雯生日會-原來最大唔透的係爸爸同媽媽
媽媽見到二家姐買嚟同BB玩的飛鏢就忍唔住露兩手,媽媽就好似個大細路咁,玩完又玩,大人好似玩得仲開心,一齊玩真係好開心.

去媽媽張床度翻筋斗真係要好小心,有dWing Wing地添...不過要同d bb 玩得癲先好玩架...四家姐都呆咗!
雯雯的幻想力,有時真係超乎常B,見到媽媽的床單有藍色,佢就同瑩瑩話要跳海,嘩,咁細個就咁睇唔開,玩到扮"投奔怒海"啦!不過佢哋一齊跳海的笑聲真係好聽!

雯雯同瑩瑩好似玩時裝表現咁,換咗好多衫,一時又做天使,一時又做蝴蝶,我同雯雯講,你要唔要飛呀,一邊做個超人飛的動作,佢竟然話:"係咁飛架~!"一邊慢慢做拍翼的手勢,真係優美,但我就.... 6_o! Ba gee la da~
(我自己就打緊都笑咗好耐,樺爾都唔知我做乜 G_?)

今次我同樺爾又送二家姐一家走啦,雯雯仲同我講:你嚟我屋企玩呀,我畀我d玩具同你一齊玩啦...(天真真係好可愛!氹到我鬼咁開心!)

好似冇試過咁的組合一齊食晚飯...同大家姐,阿dee,四家姐,樺爾,爸爸,媽媽一齊食,食食下飯,聽媽媽覆述,爸爸今朝叫媽媽行開d,佢要開自製"西梅香檳",一開,香檳向上噴了三尺高,冇咗半支酒,爸爸很搞笑,仲話佢的香檳好飲過我哋的果汁,我同樺爾好勇敢,試了爸爸的香檳,其實都唔太差,媽媽都話好飲添,不過到底會唔會搞肚架?豁出去吧!大家姐就唔係好敢飲,見我哋都飲,佢就試吓,佢話呢支酒叫"衰ya"唔係"choya"!

為咗證明我的NBA真係進步咗,我同阿Dee又打NBA 2005,但係......Crossover掣Set唔到...簡直廢咗我一半武功!我其實可以做到好多動作架啦!阿Dee嚟我屋企啦,我同你打PS2!


星期日 執屋+習武+剪髮+買餸+煮餸+打Blog
Kathy到我家一起練武功,有點不自然...不知你感唔感覺到?!唔...多謝你的點心早餐,我吃得很開心呢.
今日和樺爾去了Kathy介紹的一間髮廊"CoolCut"度剪髮,66元咋...我是66,見到$66...當然叮一聲走去啦.唔好擔心,我剪完都冇丁頁一聲喎.(我可是不亂講髒話的喲)

講起今朝又發夢,今次到夢到Kathy同我行行吓街遇到壞人,佢地捉住咗我同Kathy,我想爭脫就用錯咗力,師父話要"捨力",但夢裏夢外的我到依家都係太"硬",想爭脫都冇乎.

我想同今個月生日的人(Henry-08,琦琦-20,哥哥-22,Agnes-27,Berry-30,Glendy-28, 雯雯-31)講:生日快樂...希望你哋心想事成啦... 對不起,我太差勁了,沒有一一向你們祝賀...又大一歲的雯雯,希望你精乖伶俐啦.

2 則留言:

匿名 說...

你一係唔寫,一寫就幾日,哈哈!

Dunkey6_6 說...

係呀,好想寫,但係又真係冇乜時間.