星期四, 6月 15, 2006

74:37

人生真係無常...同個朋友傾咗好耐.關於佢家人的病.我只可以mark吓問題,問吓家姐哥哥.有乜可以幫都好.


不過呢,我的速記真係好不濟.聽力亦有問題,唔知可唔可以真係轉達到問題呢.


希望佢哋可以少d風浪啦.快d得到醫治,好好哋休息吓啦.


講講吓,就嚟到結婚一週年,身邊的朋友都會關心吓我呢個唔多稱職的老婆有冇好好準備d驚喜嘢.


哈哈...唔話你哋知住...因為...我真係未準備呢.嘻嘻,多謝你哋咁關心呀.


有乜好提議歡迎直接搵我教吓我.

1 則留言:

匿名 說...

佢終於揾你啦,究竟嚴重嗎???有無攪到亂哂呢?!
我都希望佢家人無事,唔係佢都幾辛苦。