星期五, 6月 09, 2006

世界盃

今晚開始有世界盃睇啦,但係我冇有線或者Now,冇得睇,不過都冇乜所謂,因為我唔係球迷.


講真冇睇好邊一隊,段估大熱果d有實力的隊伍好似巴西,英格蘭,果d應該都可以出到線呱.話哂有個郎拿癲佬同美男子嚮度...其實佢幾人強馬壯,唔贏就真係唔啱啦.


不過傷兵太多的球隊好似荷蘭呀,法國呀,可能幾強都變弱隊,係扮受傷做秘密武器定係真係傷到出唔到,真係到時先知.


之前睇過荷蘭的聯賽都幾好睇.門將雲達沙應該都幾好架.個譯音有個丹的既果個呢,到底今年臨掛靴之前有冇好戲畀人睇呢,就真係要拭目以待啦.冇咗主將施斯,唔知會打成點....唔好咁快就出局呀.


不過我唔係話特別鍾意邊一隊,邊隊贏對我嚟講都冇所謂.勝出的果方只要係有實力,有氣勢,有策略咁贏,唔好出茅招打人傷人,或者搏大霧用上帝之手,球證咪偏幫,咁就己經好好睇架啦.


呀~呢個Game係同事send畀我玩架,都幾好玩,一齊玩啦.
世界盃1

4 則留言:

小黑炭 說...

我都無睇世界盃,我想我會留番最後四強先睇,好似會緊張一D呀! 嘩,出面好大雨,行雷閃電,唔知阿丹你做緊咩??

匿名 說...

NOW無得睇世界盃架,只係有線有得睇足咁多場。
以前都只係因為靚仔先會睇世界盃,今次可能只會睇冠軍戰,因為無線有得睇,嘻嘻嘻!係呀,唔知今晚定聽晚APM有克勤一齊睇世界盃呀!

Dunkey6_6 說...

係呀...好大雨...但係果陣我仲嚮公司.點解想知我嚮邊?

Now無架?以為有添...

克勤呢...之前睇佢上無線個節目"頂cup世界杯",真係好~鬼~死"屎波"架.頭錘又唔見入.帶波都唔得.佢講波好過啦...

匿名 說...

係呀上次見到佢真係唔係好得,不過我估係一時失手,我相信佢唔係咁屎波架!
係今晚係APM呀,因為係英格蘭對烏拉圭(係咪咁寫呢??),克勤一定會睇架!