星期日, 6月 11, 2006

睇相相

今日好開心呀,因為可以睇Kathy D結婚相.


睇到佢終於都嫁啦.拍拖七年,終於都開花結果.真係又開心,又唔捨得.(唔知點解打打吓字,忽然想起上年Mabel話見我嫁會好唔捨得.哈...傻婆,我又唔係又走)不過佢就真係會走...唔知係唔咁,所以真係幾唔同感覺.


因為Kathy想揀相去晒相整相簿,佢叫我同佢一齊揀,真係太睇得起我啦.


成個結婚過程只不過廿分鐘.之後再去附近同海邊影相,成輯相三百幾張.有花心機執相的只有七八張做咗tiff,仲要唔知點解揀果幾張.又執咗幾張黑白相,算係咁啦...(哈...郭可盈!!).


不過我睇咗幾張就開始不斷係咁彈...唉,點解會個面有樹葉影,面黑黑.而且好多相,都有明顯的問題,室內相都仲ok,戶外的相,背光,頭上種樹,唔水平,半白天半藍天(冇用偏光鏡-PL,冇用減光-ND),總之就曝光都唔係咁正常.連構圖都唔係咁正常...原來係日本人攝影師...唔通係唔同民俗風格所至?


到有d相ok嘞,就到多咗d路人甲乙丙.而且好多因為太晒,所以好多張都皺眉,都已經四五點鐘,仲咁好陽光.


我都明要影到Kathy最靚的一面,要好識得捕捉佢曇花一現的笑容.(但係應該都可以影得好d),唔知係咪未warm up,要屋企人睇住影,其實都幾唔自然...唔知會唔會成日相同佢哋一齊影吓,唔夠專心.


睇完成輯之後發覺,其實室內d過程相都算係OK架啦,至少係夠光...


唉...點解我係咁彈呢?我覺得可以好d囉.


個頭set得好唔好,唔講我都冇注意,都set得幾好呀.
新娘裙靚唔靚我都唔係好知點分.睇緊d相,淨係掛住睇個表情同動作.
見到新郎哥都幾自然,幾開心呀.新娘係咪太怕羞呢?哈~~~Kiss kiss, so sweet!!點解唔揀得喎!!!嘻嘻.


恭喜哂你哋呀....希望你哋白頭到老.好好哋生活啦.

3 則留言:

匿名 說...

有好多人都唔只一輯結婚相,可以去到馬來西亞同老公再影過。
唔知呀,你唔同kathy,會留係HK,但係都有種唔捨得的感覺,哈哈哈!

小黑炭 說...

好多謝你,好有心機咁睇.其實好難影得我靚,因為我唔係好上鏡,哈哈.不過你真係太專業,睇到好多野,我只會留意到自己靚唔靚.不過ok啦,我份人比較求其,好多我都可以接受.將來睇番都好好笑!不過我知你對影相好嚴格,所以我找你揀相呀!Thanks!

Dunkey6_6 說...

To 小黑炭,

我只係識彈架咋,自己影又唔見影得好.
不過其實唔係你唔上鏡,只不過係你一影相,個笑容就唔同平時咋嘛.

To BoBo,

我之前睇過結婚的Video,見到你哋幾個恭賀我的說話同表情,好感動呀...真係feel到你哋的祝福.同埋你的唔捨得.