星期三, 6月 21, 2006

好開心呀

噚晚約咗四家姐食飯行街,好少單獨同佢出嚟食飯,因為佢去開旺角先搵我.我都冇準備過食乜.所以就是但去咗"瑩壽司"食飯,今次個牛肉炒烏冬幾好味.不過個燒汁雞扒定就一般啦.


行咗一陣街,睇嚟睇去都冇乜衫合眼緣....唉...唔單止係咁...仲係因為自己太大個肚腩,冇乜心機睇衫.


行唔到d乜,又係時候返歸,點知四家姐仲請我食Haagen daz添.佢有$50 coupon,好隨便咁食咗個新口味.個芒果味咁酸既.都係士多啤梨味好d.唉,家姐,我只可以"捨命"陪你食幾啖架咋.


好彩今晚放工同Berry,Kathy一齊去游水兼食飯.因為Berry係會員,所以可以入去YMCA的暖水池游水.個更衣室到幾好呀,仲有個男女共用的"海洋更衣室"唔知係點呢,係咪可以一家大細一齊去咁呢?唔知呢.因為要係特許會員先入得去.


今日游水定係傾計呢?Half-half啦.因為我星期六游過,唔可以咁"搏",Berry同Kathy就今年第一次游,都係要就住嚟.不過其實個大人池用咗半個場上堂,所以相對地多人游,咁我哋就去咗個細池游啦.但係有時會掂到地.不過我哋志在郁吓手手腳腳,都冇乜所謂.如果有個更加好的暖水池就好啦.


游完水咁就去食野同傾計啦.講起Berry去耕田都幾得意.佢係做義工同學習障礙的小朋友一齊耕田,都幾得意呀.不過都係要頂得住晒同污糟啦,仲可以近距離接觸好多"大小動物"啦.唔知Kathy見到蟲會點呢?會唔會好似睇到曱甴咁呢??嘻嘻...唔知我同Kathy幾時可以跟佢去呢?


游完水唔係太攰.不過都係要瞓啦....早抖.

8 則留言:

匿名 說...

Berry,
我可唔可以跟埋你地一齊耕田呢??
而且我仲可以邀請埋我其他朋友一齊做義工架..

Dunkey6_6 說...

四家姐,好晒架.唔知你頂唔頂得順呀

小黑炭 說...

係呀,耕田好辛苦,四家姐唔好咁操勞呀,保重身體!我地去唱吓K啦!舒服D呀!

匿名 說...

去耕田?真係勁呀,我就頂唔順啦!”姨姨”你去行山好過啦,可以運動又無咁苦,又或者kathy講,去唱K就最舒服同最涼快架,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

哈...可以一齊做架嘛...要行一陣先到田地,又可以一邊唱歌一邊落田啫...

唱咩歌?山歌囉.

hee......傻咗.

匿名 說...

haha..多謝各位關心,我最近身體非常好,耕田應該Okay 架!

唱k 咁梗係好喇,簡直係我的至愛活動,不過次次唱K都悶喇..

如果可以我想玩下其他活動囉..

匿名 說...

Welcome everyone to join our volunteer work. First of all, on behalf of the society, thanks everybody who interest on it.
Actually, farming is a hard work, not only the job nature, as well as the environment to those of our city man.
To 4_4 sister: except farming, we also need somebody look after the children if u could't tolerate farming.
My colleague & I will plan our next farming on 29/7. Who would like to join us?

匿名 說...

Berry,

可唔可以send 多d活動的詳情俾我,等我呼籲多d朋友支持麻,同埋最遲幾時要報名架,你須要幾多個義工呢??