星期二, 6月 13, 2006

數得出的第三次晚餐

咪以為好熟就會成日見面,成日一齊食飯.


原來我同你只係單獨食過三次飯!


今日講講吓就變咗傾家事,其實有D好似都聽過,只係我的記性差,有d唔係記得咁清楚.


傾咗兩個幾鐘,但係Mabel同我好似都未夠喉.佢以為講咗一個鐘咋!


今日好開心,因為終於都畀咗本藥典畀你,仲一次過畀埋之前幫你買落的克勤演唱會DVD,同K DVD,(無啦啦收咗你車馬費,下次會唔會唔敢叫我買呢?)


買二送一,有一本好似幾啱你Level彈的琴書連示範音樂.有我好鍾意的"三千零一夜",又有"七友","三角誌"的音樂都幾好架.唔知你有冇聽過呢? At 17 的The Best is Yet To Come都幾好聽架.


希望你真係會The Best is Yet To Come 啦.

5 則留言:

匿名 說...

三次??前兩次係咪指迪士尼呢??
係呀,講吓講吓就好似傾電話咁咩都講,我唔係好覺坐左兩個鐘喎,就好似我地傾電話咁,傾到唔知時候。
你收少左啦,$198+$160+$50,點只$330喎!唔知係咪真係岩我LEVEL,我揾日試吓彈先知。
我都好鐘意”七友”架(下次唱K一齊唱呀!哈哈哈),”三角誌”都OK,而AT17的”The Best is Yet To Come”就未聽過,要知好唔好聽要我真係彈到先可以知喎,唔係就一定唔好聽啦!

Dunkey6_6 說...

唔係呀....單獨喎...
迪士尼果晚,我哋冇食晚餐,一齊食宵夜.

有一次同你睇克勤+容祖兒拉闊音樂會.
另一次係今年同你睇克勤演唱會食麥記.
記得冇?

不過其實有乜所謂呀...第日多d出嚟見面啦.

唉吔....你係咁要咁同我計先...都話買二送一囉.我送的都要計?!仲有,其實唔駛$50架.

希望你彈到,咁就真係好開心啦.

匿名 說...

我D記性差呀,不過講完就記得。
唔好計啦,我要慢慢彈先得,希望我真係得啦!

匿名 說...

唔記得講其實只食杯麵晚餐都好開心架,最衰我唔記得買埋甜品一齊食啦!
係呀,我數埋迪士尼下午食既快餐呀,真係蠢呀,數晚餐數埋午餐添!嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

哈...其實我都冇好留心計.

只係知道今年係破記錄地"多"啦.