星期六, 6月 17, 2006

小聚

呢排成日都唔記得嘢,星期四唔記得帶電話返屋企都唔知.但係返屋企又會記得叉電,第二朝記得拎返"舊電"出嚟,但係又唔記得換返電去個電話度.出咗門先知原來自己唔記得帶電話.返到到公司先發現,原來個電話嚮檯頭喎!唔通我患咗阿茲海默症?


(可能睇得太多次,我係用果套<<擁抱這分鐘>>嚟"煲機"做測試.大大話話,個file開咗十幾廿次.依家可以成功播哂成套戲,都冇hang機,開咗IE同播住片都係45-48度CPU,情況尚可.應該可以安排"出院手續"啦.)


哈,講得太遠啦.個多星期前約好咗Kathy同Berry星期五食晚飯.點知完全冇咗件事.今日仲有電話,冇電,Berry放假,Call極都搵唔到我.長期飛返屋企.真係好似失蹤咁.


好彩Berry有我公司電話,終於放工前搵到我!


去到旺角...(我成日去旺角,但係都唔知有乜好食的地方)


約去雅蘭,但係最後又去咗兆萬.最後真係好似我之前諗住同Mabel去的果間藏元食晚飯.


叫咗4碟3碟都有d驚喜.海鮮沙津估唔到咁精緻,內面有五件刺身添(賺哂啦),不過有洋蔥絲唔係人人啱.軟殼蟹卷都幾靚幾好味.魷魚筒飯就用d飯釀入魷魚筒切開.都幾得意.最普通都係牛肉烏冬.味道幾好.


我哋就冇食刺身,因為幾貴,不過聽同事講,一個話好,一個話一般.
我就試過午餐平d~$45刺身定食,有前菜有湯有餐飲,有好味的雪糕甜都唔錯架啦.有時間都係自己試吓.


食得唔係話十分飽,仲可以嚟個甜品,所以就走咗去之前上網睇openrice的comment,話好味的甜品(哈...上次同你講的果間呢...)


我哋叫咗三碗糊仔...芝麻,栗子,腰果,真係幾滑幾好味.不過食食吓,好鬼"溜",所以食唔哂添.


今晚傾過一陣計,好似都係講咗小小就要散啦.不過我哋都約咗星期三好天就去游水.希望去得成啦.

10 則留言:

匿名 說...

唔開心食飯飯呀,又有得去游水,我都好耐無游LU.

匿名 說...

寫錯左添,係咁開心先岩,哈哈哈!

匿名 說...

快d辦出院手續!!!

匿名 說...

Looking forward to have swimming on wed with u & Kathy, hope it will no raining and not too cold on that day.
Where do we go?

匿名 說...

有無事呀,又入左醫院?

小黑炭 說...

我地係叫了合桃露,不是栗子呀!期待游水呀.....

Dunkey6_6 說...

哈哈...係喎...食咗乜都唔知.

Dunkey6_6 說...

咁多留言既?真係好意外呢...

Berry都留言添.不過去邊度好呀?

"出院"既係佢部電腦.

匿名 說...

真係比你地嚇死呀,原來只係部電腦要出院,都好彩D,人無事就真係好!!!

Dunkey6_6 說...

嘩!好多留言呀!