星期日, 6月 04, 2006

希望幻滅

今日又搞機,見到四家姐的主機板有新update,update咗之後都唔得...


本來以為已經搵到原因,搞咗成日,得個吉.


天啊......我冇乜時間啦.大限將至.何不好心行個方便就給我最後機會?!


唔通唔關sound card 插得唔好?莫非真係RAM的問題?


四家姐,唔好意思,睇嚟我呢個廢柴都要收山啦.都係回水畀你算啦.

6 則留言:

匿名 說...

我部腦都唔知仲咩呀,唔通要我買部新?

匿名 說...

唔好咁講喇!你都唔想架麻!!!
不過我唔想你回水俾我,你換塊底板俾我好過喇!

小黑炭 說...

有咩問題呀?開唔到機?唔好灰心,努力加油,你一定得呀!

Dunkey6_6 說...

部機成日無啦啦restart呀.唔知點收科.

匿名 說...

咁”爸爸”幫唔到手咩?
嘻嘻,我部機無端端又無事喎!好開心呢!

Dunkey6_6 說...

我都搞唔掂,佢都未必搞到.因為我清楚過佢.