星期三, 5月 31, 2006

端午節

今日係端年節,一朝起身,(其實都十一點幾),就撘順風車去媽媽度過節.


爸爸同媽媽年年都會包粽.細個一日可以食成五、六隻.人哋d乜豆蓉,乜鹹肉粽,我就好少食,食咗都唔係咁鍾意食.同爸爸媽媽包的粽,簡直就係冇得比.


呢幾年,見到佢哋雖然包得好辛苦,身水身汗,但係見到佢哋仲可以包到粽,真係好"欣慰" (唔知用乜形容詞好啦...) 6_O


都數唔到有幾多料,D米包咗好多嘢,有咸蛋黃,有冬菇,細個果陣有花生,有蝦米,依家用果仁同瑤柱,有時有火煺....年年都有少少唔同,有一年仲有打孖五香豬肉!!!對於我呢個無肉不歡的人,當然就食唔停啦!人地包粽會用肥豬肉,媽媽包的粽會就用瘦肉加五香粉,所以好味又健康.唔好講份心意,淨係睇包的料,就已經晒哂冷!


爸爸向來包到個粽好靚要d料全部包入米裏面.媽媽就好多料,為咗包多d料,好多時都會大隻d,但係米又相對用少d.所以我哋都鍾意媽媽d粽多d...哈哈.我哋都係著重實際的人.如果要好似日本d節目咁由食客投票.就算爸爸包得靚,可能都會輸.


媽媽今年仲有新搞作,打開個粽,真係有驚喜,嘩!有芝士腸架! (嘩~~芝士腸代替肥肉,真係太妙的配撘啦.6_<~~ 真係好好味....從來都未食過咁好食的粽呀....我依家就好似置身於大海一樣,飄呀~~游緊龍舟水咁呀~~~)


(雯雯)-_- :唔好扮啦!


今日哥哥同阿Dee 想去打乒乓球,蘊德同啟賢又冇嚟.大家姐同二家姐又唔得閒,只有三個小女孩一齊去打乒乓球.佢地好似好開心咁.但係未有得打乒乓球住,所以打住桌球先.佢哋唔夠高,所以冇得玩.唯有同佢哋去兒童區玩一陣.不過去果d地方玩,好易畀d大小小的小朋友整傷.瑩瑩今日畀個人踏襯添.真係可惡.


今日媽媽都玩咗一陣桌球.媽媽真係大唔透,好可愛.


之後去打乒乓球,因為d細的會搞搞震,所以玩咗一陣,三家姐就帶咗佢哋幾個一齊玩.唱吓歌仔,仲講故事添.


唔知點解,君君雖然大個d,但係講故仔好似唔夠瑩瑩咁有紋有路.羨寧可能仲細,所以都唔知點講.不過就笑家姐講咁耐架.


瑩瑩講咗個乜故仔?


佢話:


從前有個小女孩,佢好慘架,佢媽咪死咗,爹哋又死咗,得返姐姐(姐姐係講個工人),由個姐姐照顧佢喎.咁個姐姐的爹哋媽咪都死咗,好慘架.咁佢就去搵醫生醫返好個小女孩的爹哋媽咪,咁佢哋就好返咁就冇事啦.


畀瑩瑩笑死!點解成日都係話"死"架.

3 則留言:

小黑炭 說...

芝士腸粽, 好特別,好想吃,有冇留比我呀?

Dunkey6_6 說...

我仲有一隻爸爸粽,一隻媽媽粽,今晚過嚟食呀.

匿名 說...

真係幾新喎用芝士腸,不過我唔想食。
我媽咪都毎年有包仲要我去拎,我耐唔去就話無哂,我就話唔比我都得架!嘻嘻!