星期六, 5月 13, 2006

相聚一刻

今日約咗Kathy同Berry去唱K,再去之前去過的Comma Cafe到飲嘢同玩.


今日唱K Lunch唔係咁抵,11:45a.m.唱到2:15p.m 好多歌都未點,Berry又遲咗d嚟,都未開聲,又未認真唱d乜歌就Cut咗啦.嘿...(我仲唱咗首好駭人的"相聚一刻")...唔夠喉呀~~~~


其實我哋今日主要都係想見Kathy,聽吓佢講結婚的趣事.但係點知我哋就掛住玩喎,估唔到三個人玩都可以玩好多嘢架:一開始玩波子棋,又玩飛行棋,又玩大富翁...玩呀玩.玩到唔記得傾計喎~!


唔知係唔係我哋玩得太禮讓呢,波子棋就好似悶悶哋,Kathy贏咗之後,玩飛行棋.


第一次可以打Kathy隻飛機,但係我又"懶過仁慈"放過佢,不其然又諗起上次同Ginny慶祝生日,放過咗Mabel,點知...嗚嗚...好心無好報...(哈,但係咁先好玩....)


不過呢,放過一次之後,Kathy有得打我,又唔打我一次...嘻嘻,都係Kathy好D.(Mabel睇到會點諗呢~~??)
當然太客氣係唔係幾好玩架,之後我哋就開戰啦.Berry可以兩次都贏,唔係佢特別好運,只係我同Kathy特別運濟啫...


今日再玩,又有其他新rule啦:
上次有Iris principle:兩隻疊住一齊行(大家都話唔可以),Mabel's principle:除非打咗人哋隻飛機,如果唔係,行去起飛地點,飛完可以再跳一吓(呢個有多人支持,應該係OK既),又多一個Berry's principle:打咗3次六,唔知係要隻隻飛機返大陸呢,定係上次行邊隻就返邊隻呢?(呢個真係唔知,但係我剛剛打咗兩次六,都未等佢哋決定,就打埋個六啦,咁就唯有決定未到終點的所有飛機都返大陸啦!).....真係太殘酷啦~~~~~~~~~~


不過,最尾我都唔係太差啫,Berry完成的時候,我只係仲有兩隻啫...(唔知係唔係我最冇運呢,Kathy成日都開口仲,呢頭話乜數字,果頭就擲中啦...我死完又死呀....我要報~~復~~~我要反~~~擊~~~


都係返魂無術~~~咁就唯有"攬住Kathy一齊輸!!!"嘻嘻~~都唔係我先擲到3次六架,Kathy話,完來3次六的機會係咁大架...


(因為唔係fair dice嘛...-_-)


嘩...今日我哋原來輪流贏喎,Kathy贏波子棋,Berry贏飛行棋.我就做咗"大富翁"...嘩哈哈~~~


大家都係好手緊,佢哋兩過就成日過咗起點攞唔到2000蚊,因為交稅又用返2000蚊.Berry買咗貴地,又起貴樓,就係冇乜人中招,因為佢成日要坐監.Kathy唔係仲過Berry兩次大嘢,就搞到賣田賣地,抵押完都冇錢贖.我都係好過佢哋少少,因為我一早買咗兩個地鐵站.佢哋就鑊鑊中喎!!嘻~~嘻~~


不過,我又成日交稅,又交學費,又入醫院交住院費.唉,如果係真既都唔係咁盞咋.


雖然幾日冇見Berry,仲係好多好多嘢想講...一對一的模式真係最啱我傾.


下次去游水先...哈...好呀...想起都開心.

3 則留言:

匿名 說...

好開心,可以同你及Berry一起玩,雖然破產,但都好開心

好想再去唱,太多歌未唱啦,

下次要再約晚飯傾計啦!

匿名 說...

完飛行棋要打人先好玩架嗎,唔打人走唔只係等邊個快D返去唔好玩,算啦,你都唔鍾意同我玩,鳴鳴鳴!

Dunkey6_6 說...

喂喂...我唔係咁意思呀.

同你玩玩得好開心架.

我鍾意同你大廝殺!