星期一, 5月 15, 2006

母親節

每年母親節都要好小心,因為媽媽比較多嘢諗.要佢開心,都要特別小心.


今年有三家姐做搞手,我一起身,諗住"浪完衫"就嗱嗱聲去酒樓等位.


點知媽媽比我仲心急佢去開果頭,竟然想自己去等位...點可以要主角自己去等位咁冇誠意架.


咁我就11:00am就出門去攞位啦,哈,點知仲見到Kathy同佢Mammy添...不過佢哋見到好多人等3-5人枱,所以都放棄咗啦.


點知我一問就有枱啦.15人逼逼地都OK...但係其實係16個同一個手抱BB.


我真係好唔鍾意分開坐,逼就逼啦.


其實都己經食咗好多嘢,但係都唔知食過乜.埋單都OK平$500咋.


晏晝就去同三家姐買餸,真係好~~鬼~~死~多人~~三家姐今晚做大廚,真係好餸.大連鮑$130/斤,星班1.3斤,巨型"聖旨"10隻(點寫架??),有三色蒸水蛋,三鮮鈔牛肉,仲有菜,又有螺頭湯,真係超豐富.


都係$500咋!抵到難!


今日同D靚妹玩UNO,瑩瑩一早識得玩啦,又識話Skip,又識話Reverse,君君雖然比佢大,但係就第一次玩,成日好心急出牌.呀妹羨寧真係留心d,學得都幾快,但係贏咗都唔會好開心笑,好似好唔在乎咁,話:我得出剩兩隻,當然好快贏啦!雯雯玩咗一舖就走咗啦,唔知係唔係冇得扮嘢.唔啱玩啦.


之後君君贏完又輸,我怕佢唔開心,同佢講,四個人玩,得一個贏架咋.唔可以個個都贏架.贏就開心d啦,輸都唔緊要架.


君君就好成熟咁款,佢話:我贏都開心,輸都開心咯~ (哈...其實佢就幾好勝架,唔通就嚟五歲真係開始大個女啦?)


今日的主角,仲係唔係媽媽呢?都係既,至少,佢哋媽媽們都會互送禮物啦...


希望媽媽今年過得開心啦.

3 則留言:

匿名 說...

我Mammy話這個女孩(Tara)都幾靚,又孝順....好女仔呀!!!hee!

匿名 說...

玩得好開心喎!我就係唔想一早去排隊所以無星期日去飲茶!

Dunkey6_6 說...

Kathy, 唔好講笑啦...-_- 哈哈~~ 你咁講我會唔好意思架.

我知自己唔係咁孝順架咋,只不過一大班人去飲茶,唔理幾時都好,都要等位架啦.所以反而會照去喎.