星期一, 5月 29, 2006

Siu Black

今日聽咗SiuBlack個blog一個朝早,聽到上心,好好聽.


見到佢個Blog用緊的音樂site好正,最好就係連成日唔齊又唔啱link的古巨基歌曲集都係啱架!!!!!!正!!!


有時間,轉吓d歌仔link先.


見到Kathy都終於寫Blog啦,真係好開心.因為我咁懶,如果你唔打字畀我睇,睇怕我慢慢會同你失去聯絡.


(唔....想起你...同埋你....唔知你哋仲有冇睇呢...對唔住.....6_<~~)


話時話,我已經寫多過300篇啦.而hit count亦都過咗三千人次啦.


多謝各界人仕鼎力支持.


希望siu black你都會繼續寫多d嘢啦.我都會成日"探你"架.

6 則留言:

小黑炭 說...

我都有聽你"打"的歌,我喜歡"goodbye". 見到你的blog這麼多人留言,你也一定很高興.我會常常來留言呀!不過我個人好lazy,我希望我可以keep住寫blog.

匿名 說...

6_<~~

哩個公仔好可愛..

匿名 說...

呢個小黑炭係咪丹丹你識架?!

Dunkey6_6 說...

6_<~~ 冇計啦,因為呢度冇表情公仔呀嘛.
呢個係我用開的表情嚟架.

小黑炭咪就係Kathy啦.佢都開咗blog呀,好開心!

匿名 說...

我知啦,我都去左kathy度say hi,嘻嘻!
係喎,點解叫siu black??

小黑炭 說...

bobo,你好,我叫siu black是因為我從前skin好黑....heehee..