星期四, 5月 11, 2006

我知你會見到既

上個再上個星期日同Ginny慶祝生日,去完仲去咗去信和買光良"約定"呢隻碟(x2),我上網聽咗呢隻碟好幾次,覺得所有歌都好聽(雖然第一次聽起嚟可能會嫌佢悶咗少少,但係聽幾次就會搵到鍾意的歌啦),所以走咗去買.


其實我唔係隻隻佢的碟都有聽.6年前同Berry一齊搵你,你楂車時就橎過佢的歌,好深刻,"我找你找了很久",聽過呢首歌,我就會留意吓佢的歌,好喜歡"第一次".唔知點解,聽光良的歌時候有時又會想起你.定係,因為掛住你,所以聽光良的歌?


今年光良的人氣都幾勁.即使d人可能唔識"無印良品"係乜,仲以為佢係新人,聽過佢幾首歌,仲自認係佢fan屎.
-_-


其實我己經買多咗隻畀你.....不過...我唔知你的地址.
其實之前都想問你架,如果可以,可唔可以畀你個最Update的地址畀我呀?


因為我有仲d嘢想畀你架.Email me pls! ^6^ 我實在太懶了...打email都懶.


我的懶惰無可救藥! (今日睇電視"東張西望"原來陳綺貞剛剛嚟過香港喎)


我找妳找了好久
   

可以彼此分享得意驕傲
不擔憂誰的心裡不是味道
可以傳染給妳心情不好
連說一個理由都不須要
可以直來直往提醒勸告
就算爭吵也都是為對方好
可以和妳商量秘密苦惱
不害怕全世界都會知道
我找妳找了好久
一個互相了解的朋友
生活有人分享的時候
快樂就變得容易許多
我找妳找了好久
一個拿心來換的朋友
傷痛有人抱緊的時候
未來有什麼路不敢走


哈,講咁耐都冇講有乜推介歌添!
全隻碟都聽得.比較喜歡的係"勇氣","我等你","都是你","約定","戀"........咦~咁咪數剩一隻歌?"擁抱我"都OK架!


聽吓>"約定"啦! (撘多首"我找妳找了好久"先~~)


呀,唔記得講,呢隻碟送一隻創作演奏盤(10首音樂+ 3首MV)幾抵!


呢隻碟應該係一隻好"襟聽"的碟,因為無論歌詞,音樂都有光良一貫作風,今次呢隻碟,成隻碟都係講愛情,睇歌名就知啦,最啱用作示愛,6_^ 呵呵~~~如果有個男仔會對你唱呢d歌,都幾"冧"架.


呢d歌係可以橫越時空架....

4 則留言:

匿名 說...

你唔可以咁懶喎,想見人又唔call人,你又知佢一定會見到?!你都可以好主動咁揾人架,就好似上次因為我開唔到DVD你call我,講左隻DVD之後我地又再傾過電話,所以係你肯唔肯做,你主動D啦,好彩你結左婚,唔係好似ginny咁怕醜咁被動就真係唔知點算.

匿名 說...

我也很喜歡"我找你找了很久", 我介紹你聽"身邊",是"無印良品" 的歌,歌詞跟MV一樣超正及抵死呀.
近年來,多左人聽國語歌,可能廣東歌真是太差勁啦.

Dunkey6_6 說...

聽返以前的舊歌,有D會覺得有點怪怪的...
嘻嘻...不過呢首係一首有意思的歌喲...幾搞鬼.

"把身體好好鍛鍊 好讓你覺得安全
讓你記得我的優點 無論任何時間 對我非常想念 非常想念

我也願意幫你打掃房間 把牌技好好演練 陪你母親打八圈
為你寫下盈淚詩篇 感覺就像觸電 才會對我想念 非常想念"

咦~等我估吓先...99年1月出品...
嘻嘻...莫非...係你同你老公的love song...??
哈哈...真係太浪漫... 6_^

btw,音樂有d似"王子變青蛙"主題曲呢.

匿名 說...

其實在我跟我老公未拍拖之前,他送左隻"無印良品"的傷心地鐡比我,他話"無印良品"的歌好好聽,那時心想兩個傻佬這麼醜也可唱歌?後來聽聽下又覺得幾好呀.

你要練多"身邊",因為我地下次要去K唱.hee!