星期五, 5月 05, 2006

笑話一則

今日約咗四家姐一齊入去元朗搵三家姐,約十一點,佢就真係十一點走人,都唔計自己行路的時間架(咪就係咁,所以你成日都趕頭趕命囉).我哋就唯有呆等到11:10am先走,一出門,見到離遠有架68M,幾驚就係四家姐上咗果架.嗱嗱聲跑去,見唔到似有四家姐,唔敢上車.


之後四家姐先打電話講佢未上車,11:20am佢上到車,又打畀我,但係出車又唔話佢出車啦喎.


係你........!都是你!!!


你遲到,搞到我地呆等左成廿分鐘,之後話上車又未出車,到站又冇畀signal我,到你真係到,我地都呆左啦.


咁啱成村人都唔係上車架,但係又"枒"住哂個位,個阿婆仲搞鬼,佢唔係去果個站上車架,佢後尾去左隔離個站上車.但係當時個司機未開門佢又好似想上車喎.


我地太禮讓,諗住讓佢老人家上車,點知完來佢唔係,個司機都見唔到我地要上車,飛左站!


最慘係架巴士跟本都冇停定,又冇開門.


就係咁,我哋又要呆等多十幾分鐘!我哋本來可以早到,但係變咗遲到,遲到果個變咗早到喎!

沒有留言: