星期二, 5月 30, 2006

老爾日記

今日好早起身... 八點二, 比平時早起了兩個字到啦...


一如以往, 上到地鐵以鞠躬姿勢從第一站睏到尾二個站...


返到公司都係遲左兩個字, 以最快速度打左篇文應付鬼佬, 然後便"脅助"同事一齊向BOA追數, 點知個負責人放假大吉... 於是便準備下午的兩個會, 擾擾攘攘下已到了食飯時間...


冒著被淋雨的危險到了"名苑", 這裏的老板比較環保, 名菜計有"瑤柱蛋白飯"(附送搵瑤柱蛋白遊戲), "海皇白玉飯"(蝦仁, 豆腐, 番茄各四五粒+1個大獻汁), "走地文昌雞飯"(迷你雞件1+1+1+1塊...)... 除各款精美午間小食外, 仲有套餐(白飯, 飲品, 湯水另加$)... 不過因為佢近, 所以在陰天時不失為一個無奈的選擇...


下午同Software Vendor 開完會, 原本仲有個鬼佬會, 不過佢唔得閒... 不過不幸的事發生了... 同事要我重操故業, 幫老細做人體合成... 唉... 雖然我好有經驗(次次都係我...), 但係我始終唔係Design出身, Photoshop初班都未畢業, 點解次次都係我? 而且唔知點解, 佢地揀中的老細相次次都好惡搞, 唔係要移花接木(將個頭轉去第二個身度), 就係要玩野(有一次要整海報, 居然要我將兩個鬼佬大佬的頭移去Bush同Kerry度... 無言)... 今日仲高難度, 因為張相個老細的一小邊面俾酒杯遮左, 要我去左酒杯喎... 玩我咩, 點無中生有啊... 唉... OK la, Impossible is nothing... 咁我便將就地改俾佢地... 希望得啦...


今日有生日會, 慶祝今個月生日的兩個同事, 我地有個法國同事問我, 點解冇蠟燭? 我咪話因為Age is secret... 我又問佢生日點幾枝? 佢話2枝, 一枝代表4, 一枝代表0... 之後佢又問我, 咁香港人通常點幾多枝, 我話一枝, 然後每年攞返舊年個枝來點...


同佢"Pig Talk"完一輪... 大概六點後, 辦公室的氣氛變得比較輕鬆起來, 突然間聽到有人個口變粗, 原來係播緊近排好Hit的巴士阿叔Roadshow... 點知個法國人又行過來睇, 咁佢問我個叔叔係度講乜? 咁我咪話佢同個o靚仔係度Greeting緊囉... 咁佢聽到某句又問我點解... 唉... 大佬... 玩我咩... 我迫不得以... 翻譯俾佢聽: "Why do you think?"... (-_-; 汗顏...


希望聽日好天啦, 咁就可以去打波啦... 呵呵...

沒有留言: