星期六, 5月 27, 2006

意外的一天

今朝一早同樺爾去睇Mi III 睇到2/3,有人搵我,睇見係Operations既同事,都係知有事發生.可惡,本來唔想理佢,但係噚日有嘢出街,唔通有乜事?


都係放唔低,其實都明知唔係急於一時三刻,我睇埋戲先啦.佢一講個Job,喂,都唔關我事,點會搵到我呢?點知個同事講到都唔知邊樣有事,明明話噚晚Database瓜咗,Restore返之後就有問題,好明顯係Restore的問題又或者係Access Right問題啦.點知講問佢有冇試d Link,又唔知要試乜嘢,又話可能IIS有事,呃鬼咗我應承返公司幫手Check.(點知原來佢嚮屋企!!!)


關事的同事,一個去睇醫生,一個唔知係去咗游水定點啦,總之咁就冇啦啦搵到我.其實我係可以Say No...但係點解我會咁呢.....算,返去都唔緊要,至怕係我返咗都冇用.好啦,就當去學吓點problem solving啦,約好去睇醫生的同事3:00pm返到公司.


聽完電話,返到去睇到d人拍哂手歡迎Tom Cruise,完場!!!!!!! Ding Dong Ding dong ding~~~~~


走啦...冇睇成2x分鐘,問返樺爾做乜,佢話係公婆化身羅拉誤打誤撞打死蛋散同大佬,電死個老公,再令佢返生.咁神奇?!邊個可以講個正常少少的版本呀?邊個會賠返我果1/4的錢?!唉,老細之前咪送咗MiIII的戲飛,我轉送咗畀四家姐,但係如果同老細講之前冇睇到,唔知佢點諗.我仲自己去睇!!!唉!


呢套戲,學樺爾話齋,唔好駁故.只係一個公式化舊瓶新酒.一味夠緊張...唔知係唔係變咗係冇咁色情的占士邦戲種.


如果冇電話騷擾,我應該都會叫好,但係而家,冇法子畀分.


**********


早餐太飽,唔食晏,賣咗幾件西餅就返咗公司.


呢頭返到公司,老細就Call,叫我轉個ODBC去另一部機.奇就奇在點解公司的Network咁慢,Remote去Server斷斷地.指咗去第二部機原來要Close browser再試!


好,呢頭搞緊,睇完醫生的同事返咗嚟.大家都以為要Check好多嘢,佢就去試寫error log,我就睇Database setting.我一睇,原來個Stored Procedure用返自己的owner access right都行唔到.唔駛講就係restore database之後的user right問題,冇做足.


點知叫同事Set返,等佢check咗一輪,又話冇分別.佢話重新行過Procedure再試,好在另外個同事叫佢問咗老細先,其實呢d嘢唔應該我哋兩個人決定佢做定唔做,哈,有經驗的人就係咁,知有乜決定要叫老細揹飛,畀我講,可能中咗佢計都唔知.衰咗點算呀?!


點知再整又唔得,叫佢鏟過個DB user再加返個user,佢竟然可以問:"邊個做呀?"嘩大佬呀,我哋冇跟開,點知有乜其他有關連既問題喎,佢應該最清楚,唔知係想推定點啦,過咗一陣,再搵佢,原來佢做唔到又唔出聲,仲諗緊.


我意識到,其實我哋自己試可能仲快.因為果度有幾個 stored proc同views用緊果個user right,要drop都要轉咗佢有關連的object啦.今日學咗個Command,平時好少搞.見到同事打sp_changeobjectowner,我就去上網睇呢個command,點知佢話唔得喎,咁我又幫佢搵料畀佢睇,佢好快就睇到,原來要打埋個 owner username.object name,熟同唔熟,就係咁的分別,我就算捉到鹿都唔識脫角.


終於改正啦.收工...我今日都算係咁,總算唔係白去呀.至少,我又學多少少嘢,又至少,我去咗都有用.


其實我哋跟本就唔駛返公司.不過,畀個同事講到唔知乜事.先畀佢呃咗返工,其實屋企remote都做到.


**********


意外哋見媽媽爸爸

本來想同樺爾食晚飯,但係又想見吓媽媽,打電話返屋企,媽媽就加米煲飯,實在太感動啦...媽媽,I love you...
雖然...你冇睇我個blog...


意外哋同樺爾阿Dee打籃球


今日有雨,點知夜晚冇,樺爾就叫埋阿Dee打籃球,打咗好耐架...


今日我哋三個射罰球幾次,樺爾 5/10, 9/10, 阿Dee 5? 6? 7?/10 唔記得添...我呢都唔差架都可以有1/10 (跳射), 4/10(立定), 3/5(後尾我手風順咗啦)


返到媽媽屋企仲意外哋有西瓜食.正....好甜呀!!!!!!

6 則留言:

匿名 說...

我係 5,4,5 呀~~

匿名 說...

哎呀!早知你一定出去睇,我就唔要你張飛喇..

匿名 說...

嘩,你好少可會寫咁長喎,不過都有睇哂!我係咪好乖呢?!嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

真係好乖呀.

但係,你睇唔睇得明我d電腦囉嗦?

阿弟 說...

Is me?

Dunkey6_6 說...

阿Dee係我的細佬,我地都係叫細佬做"阿Dee",Kelvin,你的家人都係咁叫你呢?