星期六, 5月 06, 2006

唔知係唔係成幾個星期都休息唔夠,呢幾日有假放就係咁瞓,係咁瞓.


星期六好難得咁樣同樺爾去行街買嘢.我哋走去荃灣廣場吉之島買咗幾樣家居用品:可循環再用防潮珠,放入微波爐"叮番"可以再用,又買咗個備長炭吸味劑,放鞋櫃至好駛...哈,終於都似返個"家庭主婦"啦...


我仲買咗個聽同事朋友講,好易清洗的3M冷氣機清潔劑,其實我屋企的冷氣機都唔駛用,只係想買畀媽媽屋企...(咁今日我咪就做埋師奶囉...-_-!)


買完仲要返屋企擺底再出去買過,(嘩,唔駛錢架?!哎,積積埋埋唔買,咪最終都要買囉.大出血啦.)唔買唔買,一買又洗咗成千幾蚊...


今日樺爾就收獲豐富啦,有對皮鞋,波鞋(Goretex真係好透氣架喎),波衫,仲有另一件畀阿Dee添,本來我都想買一件衫畀自己,點知只係剩返"S"碼...(唉...唔得...一定要減肥先得...),所以我又一無所獲!


好在四家姐肯千山萬水咁走過嚟畀返張VIP咭唧,如果唔係仲要洗多60大元架.多謝你呀.


今日仲搵咗好耐冇見的Berry約佢星期二食飯飯......唔知我駛唔駛OT呢...唔理啦.有咁快得咁快走人!


好期待呀.去邊度食好呢?旺角夜晚有乜地方好傾計呢?

1 則留言:

匿名 說...

多謝五家姐~~ 四家姐話件衫隻色好似橙色筷子咁.. hehe.. 有 d 擔心 tim~~