星期日, 5月 21, 2006

For You

本來想揀呢首歌,但係唔知有冇得唱呢首歌呢? Air Supply 版應該有呱?

Goodbye 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣 (衞蘭版,好好聽!正!)

I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you try
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize all you've ever meant to my life

[Chorus:]
I don't want to let you down
I don't want to lead you on
I don't want to hold you back
From where you might belong
You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to say but good-bye
You deserve the chance at the kind of love
I'm not sure I'm worthy of
Losing you is painful to me

[Chorus]

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to try
Though it's gonna hurt us both
There's no other way than to say good-bye


所以揀咗呢首"再見"....

再見(真情流露版)- 李克勤想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
曲:周啟生 詞:克勤 編:周啟生

難以說出 這一剎的感受
段段舊日記憶 閃過後再從頭
八年悠長歲月 早跟你成為朋友
此刻捨不得你 已漸漸眼眶濕透

* 話再見 此際話再見不易
誰明白心裡滴著淚兒 我怎麼啟齒
誰願話再見 此際話再見不易
還期望跟你好好珍惜 這份情誼 *

仍會記起 當天我的驕傲
獨在路上跌倒 心裡頓覺迷途
你曾在我灰心 徬徨時給我勸告
令我今天感到 我現在那些鼓

Repeat *

(你曾在我灰心 徬徨時給我勸告)
令我今天感到 我現在那些鼓舞
Repeat *

Say goodbye Never say goodbye
誰明白心裡滴著淚兒 我怎麼啟齒
Never say goodbye Never say goodbye
還期望跟你好好珍惜


實在太啱Feel啦....唔好意思,可能嚇襯你添.

5 則留言:

匿名 說...

kathy幾時走呀?

Dunkey6_6 說...

未架...八九月呱.

匿名 說...

無嚇襯,好感動呀,亦好開心,好唔捨得呀..........

我大約十月走呀

匿名 說...

你的詸還未開估呀

Dunkey6_6 說...

哈哈..又係喎...唔記得咗.