星期五, 5月 19, 2006

原裝vs環保

阿Dee叫咗我同佢買個Laser Printer toner好耐,但係之前唔知佢真係用哂,咁就冇乜點理佢.


其實我都係第一次買toner,唔知買邊買返"原裝"好定係"代用"既好d.不過有上時幫爸爸買ink jet printer cartridge 的慘痛教訓之後,我最後都係揀咗"代用".


有幾慘痛?雖然通街都同你講"代用"只係$1xx,但係諗住買個$2xx原裝Canon墨匣穩陣d,幫爸爸印佢的鉅著,氹佢開心,點知都唔知係哥哥的printer己經壞鬼咗呀,定係佢個原裝墨匣乾咗,總之就印唔到.


攞返去想換過個新既,點知個店員又話有d人好快咁用完d墨就攞返去話壞,一定要攞去原廠check,唉,佢咁做都係人之常情,咁我就放低畀佢check,咁就至少可以confirm 墨匣係冇問題丫嘛,就算個printer有問題都係我的事丫.


一個星期後催吓間鋪頭,佢哋話check緊,咁你都冇佢乎.兩個星期後話有得攞.點知 so call "check 完返咗嚟"的墨匣只係貼著一張紙仔寫著"壞",但係個店員就話check完冇壞喎.


咁我就質疑佢哋根本冇Check過,又冇原廠的print out sample,又冇單據證明冇問題,是但就畀返我話check完冇壞喎,以為咁就冇手尾跟.佢哋叫我再試,我點到要佢哋寫單據,有問題仲可以換.個售貨員就話佢話唔到事,唔肯寫,理論完一輪,佢只係肯亂寫.真係火滾丫!


又要我再等,咁都算,如是者,咁就一check check咗成兩個月!


好彩我就點都要佢哋應承,如果又印唔到,要一換一.攞返屋企,當然又係印唔出.雖然佢哋唔敢反口,最後都畀個個"新"的,但係到底係哥哥的Printer壞咗,定係"原裝墨"都係假架呢,只係想逼人買"代用"呢?我始終都搞唔清楚.


一肚氣之餘.爸爸的大作又印唔出,$2xx都哂咗.真係所謂的"賠了夫人又折兵"!


****************


其實邊個唔知原裝有保證d丫,但原來呢個世界都係會有例外架.原裝有問題就成日話要返廠.相返"代用"就可以一換一,或者易d搵佢哋算帳.


今次買個"代用"toner$280,原裝$520,(你話啦,買個Laser Printer都係~$1200咋!真係妹仔大個主人婆).買果時,個"代用"toner係密封既,搞到你都唔知佢裏面係點,不過就勝在有得換.所以,最終都係向呢班奸商買...


買咗返去,先知原來佢哋係收集返人哋用完的toner,加返碳粉之後再賣.嘩!佢哋真係幾好賺喎.


不過算.咁都幾環保呀.但係就唔知好唔好用喇.唔知有冇問題呢...唉,可以印6000張.印到你畢業啦!

2 則留言:

匿名 說...

係邊度買呀,其實會唔會有D專門店呢,又或者去百老滙豐澤咁,佢地一定會換比你。
我都有個printer不過係幾年前買,只係因為個project而買,之後就無用過,可能Dink已經乾左,不過我都無理,可以話係收埋左佢,所以無理到,嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

旺電金域...黑店,話過唔同佢哋買嘢.

點知又幫襯咗深水埗果間!買咗d DVD-RW....

專門店?可能直接去Printer公司咪有保證d啦...至少,你可以直接搵佢哋算帳啦.
不過冇理由吓吓搵返間廠或者代理商架.