星期一, 5月 08, 2006

去啦

交畀佢定唔交畀佢呢,真係費煞思量啦.


我叫你去,咁我又可以去,但係我叫咗你去,咁佢又冇得叫你去,
咁我唔去,畀你哋去,但係佢唔知同唔同你去,咁我又唔想要你唔去,


好啦,咁如果佢唔同你去,咁我就搵人同我去,都得.....


不過最好都係佢同你去.咁我就唔駛同你去....

因為我同你都唔識去!哈哈!

6 則留言:

匿名 說...

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
你好鬼攪笑..
我諗得我明你講咩,其他人都唔知你講咩..

匿名 說...

不如三個一起去啦, 一係就大家都唔好去,其實我可唔可以去呀???

匿名 說...

我估係關於”姨姨”,你想陪佢去但又唔想,講講吓自己又想去,唉,係咪有D野想講又唔想講得咁明呢,哈哈!

匿名 說...

我睇得明~~ of course~~ HAHA!!

Dunkey6_6 說...

To Kathy: No la!如果三個人去咁我就好光啦.不過,你想同我去都得喎.不過下次先.

To Mabel: 你幾近磅啦.

To 細佬:都係你清楚D...Ha ha!!

匿名 說...

重申~~ 細佬還細佬.. 我還我!

講笑啫.. 咪 pang yourng (一樣)~~