星期日, 5月 07, 2006

唉吔...吔吔吔~~~

唉...屋企好混亂,本來想執屋,點知猛咁瞓.


搞到只係執咗一間房,要執到幾時?!


突然諗起前日我問瑩瑩:"一陣上去你屋企做乜嘢好呀?"


瑩瑩:"你嚟洗衫呀,我件衫污糟咗!"


我:"吓?你要我洗衫呀?!咁之後呢?"


"去洗廁所!"


嗚~~~咁同我講!(心如刀割)


雖然佢果日工人放假,咁都冇理由叫姨姨做工人架?!


(我唔服氣!) 再問:咁樺爾呢?佢做乜好?


"佢負責睇住我!"


(唉吔...吔吔吔~~~叮咚叮咚叮~~~!!呢個小鬼...我會好好記住...樺爾同我的關係,因為為呢隻小鬼而亮起紅燈!)


最搞鬼,佢今日仲話Daddy Mammy 會老死架!(邊個教佢講d咁既嘢架!)


又同我哋講:你多d嚟我屋企啦.遲d我大個會好好照顧你哋架.


真係人細鬼大!

4 則留言:

匿名 說...

點解瑩瑩次次都洽你 ge??

Dunkey6_6 說...

因為瑩瑩依家成日亂講嘢囉.
細路女講大人話,好得意,
不過如果佢再大d都係咁,我就真的受傷了.

匿名 說...

咁要問”爸爸”做過D咩令到瑩瑩會鍚佢多過鍚你啦!

Dunkey6_6 說...

佢成日同瑩瑩講嘢囉.
佢同瑩瑩講嘢,仲多過平時佢同我講嘢,哼!