星期四, 5月 04, 2006

去邊好呀...

今日樺爾約咗朋友食晚飯,本來我都可以一齊去既,但係冇理由成日黏著佢去見佢的朋友架嘛,話哂男仔講嘢,女仔企開邊.唔知佢會唔會又走咗去飲七枝啤酒啦...但係都唔理得佢咁多喇.


一個人食飯,真係好鬼死寂寞.


最容易就係搵Kathy...但係唔想搵人"zip"時間...


如果搵Mabel傾電話,又會傾到收唔到線,連續幾晚傾咗四.三.二個鐘!唔通真係要約出嚟傾?


其他朋友又唔係咁知佢哋得唔得閒...


唔通又係返媽媽屋企同四家姐整機?????!!!唉~

6 則留言:

匿名 說...

咁你最後去左邊呀,你可以揾我,不過相信你會找kathy多D,一來又近二來佢又就快走,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

冇去邊呀...

匿名 說...

其實我地傾計最好室內,因為我地傾得太耐,最好好似去迪士尼咁瞓住傾開心好多,同你傾電話我都係攪完手頭上既野就瞓係床同你傾,哈哈哈!

匿名 說...

I will have a week annual leave on the coming sunday, let have a meet with u and Kathy. Welcome to call me anytime!
To Kathy: 'Congratulation & HAPPY WEDDING AH'

匿名 說...

Berry, Wow, so happy to see u leave a message. Thank you for your wishes!

Tara, Just call me if you want to find me 'zip time'. I really enjoy to have a gathering with you la.

Dunkey6_6 說...

嘩...多謝你哋咁支持我呀...

好開心呀.